בניית אתר מכירות
אטרקטיבי - ורווחי

איך בונים אתר שהלקוחות אוהבים?

לאתר מכירות יש 2 מטרות: החשובה ביותר היא לגרום למקסימום מבקרים לשלוף את כרטיס האשראי. השנייה, שגם לה יש השפעה על ההכנסות שיניב לכם האתר, היא לשכנע אותם למלא את סל הקניות כמה שיותר.

החלק שלכם בהגעה למטרות האלה הוא לספק מוצרים מעולים. החלק שלנו הוא להבין מה הופך את המוצרים למועילים ומי זקוק להם – ועל הבסיס הזה לבנות חנות אינטרנטית שכיף להסתובב בה, קל למצוא את כל מה שצריך וכל הדרכים מובילות לקופה. אנחנו סומכים עליכם שתמלאו את החלק שלכם, וגם אתם יכולים לבנות על וואבי – בזכות הידע הנרחב שלנו הן בבניית אתרים והן בשיווק דיגיטלי, בזכות תהליך העבודה המסודר ובזכות המחויבות להצלחת החנות (הרווח יהיה כולו שלכם, אבל אנחנו תמיד מרגישים שותפים מלאים).

הבסיס של התהליך של Webey הוא אפיון אתר מעמיק ומקיף, עם תשובות לשאלות כמו מי אתם, מה אתם מוכרים, למה משתלם לקנות מכם, למי כדאי במיוחד להגיע לחנות האונליין, מה ישכנע את אותו קהל יעד לשלם, מה עלול ליצור התנגדות ועוד.

השלב הבא הוא עיצוב חוויית משתמש – תהליך בפני עצמו, שמוכר גם בשם User eXperience (UX). הרעיון פשוט: להבטיח שכל מי שמגיע לאתר יעבור חוויה מוצלחת, גם מבחינתו וגם מבחינתכם. היישום כבר מורכב יותר, ומחייב בקיאות מקצועית בהמון נושאים – ניווט באתר (שחייב להיות נוח ואינטואיטיבי, למשל בזכות חלוקה חכמה לקטגוריות ותת קטגוריות, שילוב מנוע חיפוש חזק ועוד), שפה ויזואלית מרשימה, יצירת אמון (מרכיב קריטי בכל חנות, במיוחד כשאין קשר עין ישיר עם המוכרים), ידידותיות למשתמשים ועוד מרכיב חשוב במסגרת בניית אתר מכירות הוא תשומת לב מלאה לכל מוצר ומוצר.

למה חשוב להקדיש תשומת לב לכל מוצר ומוצר?

הנה כמה עובדות שאתם מן הסתם כבר יודעים:

א. 93% מהישראלים קונים באינטרנט.

ב. בכל סקר חלק נכבד מהנשאלים מספר שהגדיל ו/או יגדיל את היקף הקניות אונליין.

ג. אימצנו בחום חגים אמריקאים (בלק פריידיי) וסינים (יום הרווקים).

ולמה אנחנו מציינים עובדות מוכרות למרות שהזמן שלכם יקר? כדי להדגיש עד כמה חשוב להקדיש מקסימום תשומת לב לכל מוצר ומוצר באתר מסחר.

כשכל מוצר זוכה לאפיון מדויק ומדוקדק, ומופיע באתר באופן נכון – עם תמונה מוצלחת (ואם צריך מכמה זוויות), תיאור מחמיא אבל גם מציאותי (ובעצם 2 תיאורים, תמציתי וארוך יותר), מאפיינים (גודל, צבע וכו’) ומפרט טכני – התועלת כפולה: הגולשים זוכים לחוויית משתמש מעולה וגוגל מעניקה לכם עוד נקודות בדירוגים הרלוונטיים.

למעשה הרווח שלכם משולש, כי כשאדם שמתעניין במוצר כלשהו מקבל את כל המידע הנחוץ, קל לו יותר להבין למה ההצעה שלכם אטרקטיבית – והנה עוד מוצר מתווסף לעוד סל הקניות.

מה עוד כוללת בניית אתר מסחר מנצח עם וואבי?

  • דומיין ואחסון – מרכיב חשוב באמינות של החנות (אתם הרי לא רוצים אתר מסחר שקורס באמצע קנייה בגלל שרת בעייתי)
  • תוכן מותאם SEO – בזכות הידע של webey בקידום אורגני, האתר ייחשף לכמה שיותר עיניים
  • הזנת קישורים וחיבורים לרשתות חברתיות – כדי שתוכלו להגיע בקלות לעוד לקוחות
  • התאמה מלאה למובייל – כי חלק גדול מהלקוחות שלכם נוהג לקנות דרך הסמארטפון
  • חיבור החנות לחברה שמבצעת את סליקת האשראי

מה קורה אחרי שהחנות מוכנה?

אתם מוכרים הרבה מוצרים, כמובן 🙂

וכשתרצו להוסיף פריטים, לעדכן מחירים ואפילו לבצע שינויים משמעותיים יותר, תוכלו לבחור בין שתי אופציות: לעשות את זה בעצמכם או לתת ל-webey לעשות את זה עבורכם.

בכל מקרה אתם מקבלים מאיתנו פגישת הדרכה – שנמשכת עד לרגע שבו אתם אומרים לנו “אוקיי, הבנו הכל, אנחנו יודעים כל מה שצריך כדי לתפעל את האתר” (גם אם אחרי שנגמרת ההדרכה תיזכרו בעוד שאלה, אתם יכולים להיות בטוחים שלא נסנן אתכם).

ואם תרצו, התחזוקה עלינו. כולל קידום (אורגני או ממומן – אחד מתחומי המומחיות של וואבי הוא אסטרטגיית שיווק בדיגיטל, כך שנוכל לעזור לכם למשוך מקסימום לקוחות במינימום הוצאות). בקיצור, אנחנו נעשה את מה שאנחנו מצטיינים בו כדי שאתם תוכלו להתרכז במה שאתם יודעים לעשות הכי טוב – המוצרים שאתם מציעים.

יש לכם עוד שאלות? רוצים לקבל ייעוץ מותאם אישית, בחינם? מלאו את הטופס ואנחנו כבר חוזרים אליכם.

בניית אתר חנות

אז למה אתם מחכים ?

השאירו פרטים
ואנחנו נעשה את השאר

עוד שירותים

בניית אתרים

בניית אתר חנות

קידום ממומן

קידום אורגני

דפי נחיתה

כרטיס ביקור דיגיטלי

עיצוב לוגו

הזמנה דיגיטלית

שיווק ברשתות חברתיות

כתיבת תוכן

בניית אתר מכירות

בניית אתר חנות

בניית אתר מכירות
אטרקטיבי - ורווחי

איך בונים אתר שהלקוחות אוהבים?

לאתר מכירות יש 2 מטרות: החשובה ביותר היא לגרום למקסימום מבקרים לשלוף את כרטיס האשראי. השנייה, שגם לה יש השפעה על ההכנסות שיניב לכם האתר, היא לשכנע אותם למלא את סל הקניות כמה שיותר.

החלק שלכם בהגעה למטרות האלה הוא לספק מוצרים מעולים. החלק שלנו הוא להבין מה הופך את המוצרים למועילים ומי זקוק להם – ועל הבסיס הזה לבנות חנות אינטרנטית שכיף להסתובב בה, קל למצוא את כל מה שצריך וכל הדרכים מובילות לקופה. אנחנו סומכים עליכם שתמלאו את החלק שלכם, וגם אתם יכולים לבנות על וואבי – בזכות הידע הנרחב שלנו הן בבניית אתרים והן בשיווק דיגיטלי, בזכות תהליך העבודה המסודר ובזכות המחויבות להצלחת החנות (הרווח יהיה כולו שלכם, אבל אנחנו תמיד מרגישים שותפים מלאים).

הבסיס של התהליך של Webey הוא אפיון אתר מעמיק ומקיף, עם תשובות לשאלות כמו מי אתם, מה אתם מוכרים, למה משתלם לקנות מכם, למי כדאי במיוחד להגיע לחנות האונליין, מה ישכנע את אותו קהל יעד לשלם, מה עלול ליצור התנגדות ועוד.

השלב הבא הוא עיצוב חוויית משתמש – תהליך בפני עצמו, שמוכר גם בשם User eXperience (UX). הרעיון פשוט: להבטיח שכל מי שמגיע לאתר יעבור חוויה מוצלחת, גם מבחינתו וגם מבחינתכם. היישום כבר מורכב יותר, ומחייב בקיאות מקצועית בהמון נושאים – ניווט באתר (שחייב להיות נוח ואינטואיטיבי, למשל בזכות חלוקה חכמה לקטגוריות ותת קטגוריות, שילוב מנוע חיפוש חזק ועוד), שפה ויזואלית מרשימה, יצירת אמון (מרכיב קריטי בכל חנות, במיוחד כשאין קשר עין ישיר עם המוכרים), ידידותיות למשתמשים ועוד מרכיב חשוב במסגרת בניית אתר מכירות הוא תשומת לב מלאה לכל מוצר ומוצר.

למה חשוב להקדיש תשומת לב לכל מוצר ומוצר?

הנה כמה עובדות שאתם מן הסתם כבר יודעים:

א. 93% מהישראלים קונים באינטרנט.

ב. בכל סקר חלק נכבד מהנשאלים מספר שהגדיל ו/או יגדיל את היקף הקניות אונליין.

ג. אימצנו בחום חגים אמריקאים (בלק פריידיי) וסינים (יום הרווקים).

ולמה אנחנו מציינים עובדות מוכרות למרות שהזמן שלכם יקר? כדי להדגיש עד כמה חשוב להקדיש מקסימום תשומת לב לכל מוצר ומוצר באתר מסחר.

כשכל מוצר זוכה לאפיון מדויק ומדוקדק, ומופיע באתר באופן נכון – עם תמונה מוצלחת (ואם צריך מכמה זוויות), תיאור מחמיא אבל גם מציאותי (ובעצם 2 תיאורים, תמציתי וארוך יותר), מאפיינים (גודל, צבע וכו’) ומפרט טכני – התועלת כפולה: הגולשים זוכים לחוויית משתמש מעולה וגוגל מעניקה לכם עוד נקודות בדירוגים הרלוונטיים.

למעשה הרווח שלכם משולש, כי כשאדם שמתעניין במוצר כלשהו מקבל את כל המידע הנחוץ, קל לו יותר להבין למה ההצעה שלכם אטרקטיבית – והנה עוד מוצר מתווסף לעוד סל הקניות.

השאירו פרטים
ואנחנו נעשה את השאר

מה עוד כוללת בניית אתר מסחר מנצח עם וואבי?

  • דומיין ואחסון – מרכיב חשוב באמינות של החנות (אתם הרי לא רוצים אתר מסחר שקורס באמצע קנייה בגלל שרת בעייתי)
  • תוכן מותאם SEO – בזכות הידע של webey בקידום אורגני, האתר ייחשף לכמה שיותר עיניים
  • הזנת קישורים וחיבורים לרשתות חברתיות – כדי שתוכלו להגיע בקלות לעוד לקוחות
  • התאמה מלאה למובייל – כי חלק גדול מהלקוחות שלכם נוהג לקנות דרך הסמארטפון
  • חיבור החנות לחברה שמבצעת את סליקת האשראי

מה קורה אחרי שהחנות מוכנה?

אתם מוכרים הרבה מוצרים, כמובן 🙂

וכשתרצו להוסיף פריטים, לעדכן מחירים ואפילו לבצע שינויים משמעותיים יותר, תוכלו לבחור בין שתי אופציות: לעשות את זה בעצמכם או לתת ל-webey לעשות את זה עבורכם.

בכל מקרה אתם מקבלים מאיתנו פגישת הדרכה – שנמשכת עד לרגע שבו אתם אומרים לנו “אוקיי, הבנו הכל, אנחנו יודעים כל מה שצריך כדי לתפעל את האתר” (גם אם אחרי שנגמרת ההדרכה תיזכרו בעוד שאלה, אתם יכולים להיות בטוחים שלא נסנן אתכם).

ואם תרצו, התחזוקה עלינו. כולל קידום (אורגני או ממומן – אחד מתחומי המומחיות של וואבי הוא אסטרטגיית שיווק בדיגיטל, כך שנוכל לעזור לכם למשוך מקסימום לקוחות במינימום הוצאות). בקיצור, אנחנו נעשה את מה שאנחנו מצטיינים בו כדי שאתם תוכלו להתרכז במה שאתם יודעים לעשות הכי טוב – המוצרים שאתם מציעים.

יש לכם עוד שאלות? רוצים לקבל ייעוץ מותאם אישית, בחינם? מלאו את הטופס ואנחנו כבר חוזרים אליכם.

עוד שירותים

בניית אתרים

בניית אתר חנות

קידום ממומן

קידום אורגני

עיצוב לוגו

דפי נחיתה

כרטיס ביקור דיגיטלי

הזמנה דיגיטלית

שיווק ברשתות חברתיות

כתיבת תוכן