כתיבת תוכן -
המילים הנכונות ביותר לכל מטרה

רק כותבים מקצועיים יכולים לייצר תוכן לאתר?

לא.

גם אתם יכולים להעשיר את האתר של העסק שלכם. אם אתם אוהבים לכתוב, יש לכם מספיק זמן פנוי כדי לעשות את זה טוב, ואתם מוכנים להתחייב (לעצמכם כמובן) לא להפסיק אחרי 2-3 תכנים – כדאי לכם להמשיך לקרוא עד סוף העמוד כדי לקבל עוד מידע שיעזור לכם, ושם ניפרד. מבטיחים לא להיעלב, וממילא אנחנו מעדיפים לספק שירותי כתיבת תוכן רק למי שבאמת זקוק להם וירוויח בזכותנו.

מה שכן, חשוב להבין שגם אם באתר שלכם יש המון תוכן איכותי, דף אחד נחות עלול לקלקל את הרושם שיצרתם ולפגוע בדירוג בגוגל. בהתאם אנחנו ממליצים שתציבו לעצמכם רף גבוה, בדיוק כפי שאנחנו מציבים לעצמנו, ושתוודאו שכל תוכן ותוכן מדלג מעל לרף הזה. גם אם זה “רק” בלוג.

כמה תוכן צריך?

הרבה.

למה? כי גוגל אוהבת אתרים שמתעדכנים לעיתים קרובות, ומן הסתם אתם רוצים שגוגל תאהב אתכם.

וגם כי האנשים שמבקרים באתר שלכם מגיעים אליו מכל מיני סיבות. מי שמספק מענה מוצלח למגוון רחב של חיפושים אפשריים, מקבל בתמורה פידבקים חיוביים: עוד ועוד גולשים יגידו לעצמם תוך כדי שיטוט באתר “וואלה, אפשר לסמוך עליו. הוא יודע על מה הוא מדבר. והוא גם רציני ומשקיען, זה עסק שיכול לעזור לי” – וגם אם אי אפשר לשמוע אותם (בינתיים, מי יודע מה יהיה בעתיד…), תוכן מעולה, והרבה ממנו, הופך מתעניינים ללקוחות.

בנוסף, חוץ מלאתר, ייתכן צורך בתכנים גם לפייסבוק ו/או אינסטגרם – שיווק ברשתות חברתיות הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית שיווק בדיגיטל עבור עסקים רבים מאוד. בקיצור, מילים הן משאב חיוני עבור נוכחות משמעותית באינטרנט, וכל המרבה הרי זה משובח – בתנאי שהתוכן הוא בעל ערך אמיתי. ואם אתם שואלים מה זה ערך אמיתי, התשובה בפסקה הבאה.

מה הופך תוכן לבעל ערך אמיתי?

  • מועיל – הצוות המיומן של וואבי כותב תכנים שעוזרים לגולשים להבין איך להתמודד נכון עם בעיה או צורך, הגולשים מפתחים רגשות חיוביים כלפי העסק שלכם ואתם מרוויחים לקוחות חדשים. אחלה דיל, לא?
  • מעודכן – אנחנו חיים במציאות שמשתנה בקצב מהיר. תוכן לא מעודכן הופך את האתר ללא אמין ולמיושן. כתיבת תוכן מקצועית מבטיחה מקסימום רלוונטיות.
  • מחדש – מכירים את התחושה של Been There, Done That? כשהתוכן באתר שלכם נכתב ע”י webey אתם יכולים להיות בטוחים שזה לא יקרה לאף מבקר או מבקרת, כולל אלה הביקורתיים.
  • מניע לפעולה – אתר אפקטיבי באמת כולל סוגים שונים של תכנים: עמודי שירות עם פירוט של ההצעות שלכם ללקוחות, דף אודות, עמוד בית שעליו אפשר לכתוב עמוד שלם, בלוג מקצועי ועוד. לכל תוכן יש מטרה אחרת, וחשוב לכתוב אותו בהתאם. למשל, עמוד האודות אמור לגרום לגולשים לחבב אתכם (חיבה, ובכלל רגשות חיוביים, מניעה אנשים לפעולה, גם בדיגיטל).
  • מספיק ארוך אבל לא יותר מדי – גוגל לא אוהבת תכנים קצרים, אנשים לא אוהבים שחופרים להם יתר על המידה, אנחנו יודעים בדיוק כמה מילים כדאי להקצות לכל תוכן (וגם מהן המילים הנכונות ביותר – על בסיס תוכנית תוכן מסודרת).

למה אנחנו יוצרים תוכנית תוכן מסודרת?

כי אנחנו אוהבים לעבוד בצורה מסודרת ומאורגנת – ובגלל שתוכנית כזו מובילה למקסימום תועלת לטווח ארוך.

הכלים ליצירת תוכנית מדויקת ויעילה הם מחקר מילות מפתח, אפיון מושקע של קהל היעד ואם צריך אז מחקר מתחרים. גם גוגל מעמידה כלים שונים לטובת המשימה, וכמובן ש-webey מנצלת אותם. התוצאה: תוכנית שעונה על הצרכים של האתר שלכם באופן מושלם וגם עונה באופן מפורט על שאלות כמו על מה כדאי לכתוב, מה המטרה של כל תוכן, איך לכתוב אותו נכון, ועוד.

***

אנחנו יכולים לכתוב על תוכן עוד עמודים שלמים – אבל בשלב הזה כדאי להתמקד בכם ספציפית. אם תרצו פרטים נוספים, רלוונטיים עבורכם, מוזמנים למלא את הטופס, ואנחנו נחזור אליכם עם כל מה שחשוב לכם לדעת.

כתיבת תוכן

אז למה אתם מחכים ?

השאירו פרטים
ואנחנו נעשה את השאר

עוד שירותים

בניית אתרים

בניית אתר חנות

קידום ממומן

קידום אורגני

דפי נחיתה

כרטיס ביקור דיגיטלי

עיצוב לוגו

הזמנה דיגיטלית

שיווק ברשתות חברתיות

כתיבת תוכן

כתיבת תוכן

כתיבת תוכן

כתיבת תוכן
המילים הנכונות ביותר לכל מטרה

רק כותבים מקצועיים יכולים לייצר תוכן לאתר?

לא.

גם אתם יכולים להעשיר את האתר של העסק שלכם. אם אתם אוהבים לכתוב, יש לכם מספיק זמן פנוי כדי לעשות את זה טוב, ואתם מוכנים להתחייב (לעצמכם כמובן) לא להפסיק אחרי 2-3 תכנים – כדאי לכם להמשיך לקרוא עד סוף העמוד כדי לקבל עוד מידע שיעזור לכם, ושם ניפרד. מבטיחים לא להיעלב, וממילא אנחנו מעדיפים לספק שירותי כתיבת תוכן רק למי שבאמת זקוק להם וירוויח בזכותנו.

מה שכן, חשוב להבין שגם אם באתר שלכם יש המון תוכן איכותי, דף אחד נחות עלול לקלקל את הרושם שיצרתם ולפגוע בדירוג בגוגל. בהתאם אנחנו ממליצים שתציבו לעצמכם רף גבוה, בדיוק כפי שאנחנו מציבים לעצמנו, ושתוודאו שכל תוכן ותוכן מדלג מעל לרף הזה. גם אם זה “רק” בלוג.

כמה תוכן צריך?

הרבה.

למה? כי גוגל אוהבת אתרים שמתעדכנים לעיתים קרובות, ומן הסתם אתם רוצים שגוגל תאהב אתכם.

וגם כי האנשים שמבקרים באתר שלכם מגיעים אליו מכל מיני סיבות. מי שמספק מענה מוצלח למגוון רחב של חיפושים אפשריים, מקבל בתמורה פידבקים חיוביים: עוד ועוד גולשים יגידו לעצמם תוך כדי שיטוט באתר “וואלה, אפשר לסמוך עליו. הוא יודע על מה הוא מדבר. והוא גם רציני ומשקיען, זה עסק שיכול לעזור לי” – וגם אם אי אפשר לשמוע אותם (בינתיים, מי יודע מה יהיה בעתיד…), תוכן מעולה, והרבה ממנו, הופך מתעניינים ללקוחות.

בנוסף, חוץ מלאתר, ייתכן צורך בתכנים גם לפייסבוק ו/או אינסטגרם – שיווק ברשתות חברתיות הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית שיווק בדיגיטל עבור עסקים רבים מאוד. בקיצור, מילים הן משאב חיוני עבור נוכחות משמעותית באינטרנט, וכל המרבה הרי זה משובח – בתנאי שהתוכן הוא בעל ערך אמיתי. ואם אתם שואלים מה זה ערך אמיתי, התשובה בפסקה הבאה.

השאירו פרטים
ואנחנו נעשה את השאר

מה הופך תוכן לבעל ערך אמיתי?

  • מועיל – הצוות המיומן של וואבי כותב תכנים שעוזרים לגולשים להבין איך להתמודד נכון עם בעיה או צורך, הגולשים מפתחים רגשות חיוביים כלפי העסק שלכם ואתם מרוויחים לקוחות חדשים. אחלה דיל, לא?
  • מעודכן – אנחנו חיים במציאות שמשתנה בקצב מהיר. תוכן לא מעודכן הופך את האתר ללא אמין ולמיושן. כתיבת תוכן מקצועית מבטיחה מקסימום רלוונטיות.
  • מחדש – מכירים את התחושה של Been There, Done That? כשהתוכן באתר שלכם נכתב ע”י webey אתם יכולים להיות בטוחים שזה לא יקרה לאף מבקר או מבקרת, כולל אלה הביקורתיים.
  • מניע לפעולה – אתר אפקטיבי באמת כולל סוגים שונים של תכנים: עמודי שירות עם פירוט של ההצעות שלכם ללקוחות, דף אודות, עמוד בית שעליו אפשר לכתוב עמוד שלם, בלוג מקצועי ועוד. לכל תוכן יש מטרה אחרת, וחשוב לכתוב אותו בהתאם. למשל, עמוד האודות אמור לגרום לגולשים לחבב אתכם (חיבה, ובכלל רגשות חיוביים, מניעה אנשים לפעולה, גם בדיגיטל).
  • מספיק ארוך אבל לא יותר מדי – גוגל לא אוהבת תכנים קצרים, אנשים לא אוהבים שחופרים להם יתר על המידה, אנחנו יודעים בדיוק כמה מילים כדאי להקצות לכל תוכן (וגם מהן המילים הנכונות ביותר – על בסיס תוכנית תוכן מסודרת).

למה אנחנו יוצרים תוכנית תוכן מסודרת?

כי אנחנו אוהבים לעבוד בצורה מסודרת ומאורגנת – ובגלל שתוכנית כזו מובילה למקסימום תועלת לטווח ארוך.

הכלים ליצירת תוכנית מדויקת ויעילה הם מחקר מילות מפתח, אפיון מושקע של קהל היעד ואם צריך אז מחקר מתחרים. גם גוגל מעמידה כלים שונים לטובת המשימה, וכמובן ש-webey מנצלת אותם. התוצאה: תוכנית שעונה על הצרכים של האתר שלכם באופן מושלם וגם עונה באופן מפורט על שאלות כמו על מה כדאי לכתוב, מה המטרה של כל תוכן, איך לכתוב אותו נכון, ועוד.

***

אנחנו יכולים לכתוב על תוכן עוד עמודים שלמים – אבל בשלב הזה כדאי להתמקד בכם ספציפית. אם תרצו פרטים נוספים, רלוונטיים עבורכם, מוזמנים למלא את הטופס, ואנחנו נחזור אליכם עם כל מה שחשוב לכם לדעת.

עוד שירותים

בניית אתרים

בניית אתר חנות

קידום ממומן

קידום אורגני

עיצוב לוגו

דפי נחיתה

כרטיס ביקור דיגיטלי

הזמנה דיגיטלית

שיווק ברשתות חברתיות

כתיבת תוכן