לא.
גם אתם יכולים להעשיר את האתר של העסק שלכם. אם אתם אוהבים לכתוב, יש לכם מספיק זמן פנוי כדי לעשות את זה טוב, ואתם מוכנים להתחייב (לעצמכם כמובן) לא להפסיק אחרי 2-3 תכנים – כדאי לכם להמשיך לקרוא עד סוף העמוד כדי לקבל עוד מידע שיעזור לכם, ושם ניפרד. מבטיחים לא להיעלב, וממילא אנחנו מעדיפים לספק שירותי כתיבת תוכן רק למי שבאמת זקוק להם וירוויח בזכותנו.
מה שכן, חשוב להבין שגם אם באתר שלכם יש המון תוכן איכותי, דף אחד נחות עלול לקלקל את הרושם שיצרתם ולפגוע בדירוג בגוגל. בהתאם אנחנו ממליצים שתציבו לעצמכם רף גבוה, בדיוק כפי שאנחנו מציבים לעצמנו, ושתוודאו שכל תוכן ותוכן מדלג מעל לרף הזה. גם אם זה "רק" בלוג.
הרבה.
למה? כי גוגל אוהבת אתרים שמתעדכנים לעיתים קרובות, ומן הסתם אתם רוצים שגוגל תאהב אתכם.
וגם כי האנשים שמבקרים באתר שלכם מגיעים אליו מכל מיני סיבות. מי שמספק מענה מוצלח למגוון רחב של חיפושים אפשריים, מקבל בתמורה פידבקים חיוביים: עוד ועוד גולשים יגידו לעצמם תוך כדי שיטוט באתר "וואלה, אפשר לסמוך עליו. הוא יודע על מה הוא מדבר. והוא גם רציני ומשקיען, זה עסק שיכול לעזור לי" – וגם אם אי אפשר לשמוע אותם (בינתיים, מי יודע מה יהיה בעתיד…), תוכן מעולה, והרבה ממנו, הופך מתעניינים ללקוחות.
בנוסף, חוץ מלאתר, ייתכן צורך בתכנים גם לפייסבוק ו/או אינסטגרם – שיווק ברשתות חברתיות הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית שיווק בדיגיטל עבור עסקים רבים מאוד. בקיצור, מילים הן משאב חיוני עבור נוכחות משמעותית באינטרנט, וכל המרבה הרי זה משובח – בתנאי שהתוכן הוא בעל ערך אמיתי. ואם אתם שואלים מה זה ערך אמיתי, התשובה בפסקה הבאה.
כי אנחנו אוהבים לעבוד בצורה מסודרת ומאורגנת – ובגלל שתוכנית כזו מובילה למקסימום תועלת לטווח ארוך.
הכלים ליצירת תוכנית מדויקת ויעילה הם מחקר מילות מפתח, אפיון מושקע של קהל היעד ואם צריך אז מחקר מתחרים. גם גוגל מעמידה כלים שונים לטובת המשימה, וכמובן ש-webey מנצלת אותם. התוצאה: תוכנית שעונה על הצרכים של האתר שלכם באופן מושלם וגם עונה באופן מפורט על שאלות כמו על מה כדאי לכתוב, מה המטרה של כל תוכן, איך לכתוב אותו נכון, ועוד.
***
אנחנו יכולים לכתוב על תוכן עוד עמודים שלמים – אבל בשלב הזה כדאי להתמקד בכם ספציפית. אם תרצו פרטים נוספים, רלוונטיים עבורכם, מוזמנים למלא את הטופס, ואנחנו נחזור אליכם עם כל מה שחשוב לכם לדעת.
לא.
גם אתם יכולים להעשיר את האתר של העסק שלכם. אם אתם אוהבים לכתוב, יש לכם מספיק זמן פנוי כדי לעשות את זה טוב, ואתם מוכנים להתחייב (לעצמכם כמובן) לא להפסיק אחרי 2-3 תכנים – כדאי לכם להמשיך לקרוא עד סוף העמוד כדי לקבל עוד מידע שיעזור לכם, ושם ניפרד. מבטיחים לא להיעלב, וממילא אנחנו מעדיפים לספק שירותי כתיבת תוכן רק למי שבאמת זקוק להם וירוויח בזכותנו.
מה שכן, חשוב להבין שגם אם באתר שלכם יש המון תוכן איכותי, דף אחד נחות עלול לקלקל את הרושם שיצרתם ולפגוע בדירוג בגוגל. בהתאם אנחנו ממליצים שתציבו לעצמכם רף גבוה, בדיוק כפי שאנחנו מציבים לעצמנו, ושתוודאו שכל תוכן ותוכן מדלג מעל לרף הזה. גם אם זה "רק" בלוג.
הרבה.
למה? כי גוגל אוהבת אתרים שמתעדכנים לעיתים קרובות, ומן הסתם אתם רוצים שגוגל תאהב אתכם.
וגם כי האנשים שמבקרים באתר שלכם מגיעים אליו מכל מיני סיבות. מי שמספק מענה מוצלח למגוון רחב של חיפושים אפשריים, מקבל בתמורה פידבקים חיוביים: עוד ועוד גולשים יגידו לעצמם תוך כדי שיטוט באתר "וואלה, אפשר לסמוך עליו. הוא יודע על מה הוא מדבר. והוא גם רציני ומשקיען, זה עסק שיכול לעזור לי" – וגם אם אי אפשר לשמוע אותם (בינתיים, מי יודע מה יהיה בעתיד…), תוכן מעולה, והרבה ממנו, הופך מתעניינים ללקוחות.
בנוסף, חוץ מלאתר, ייתכן צורך בתכנים גם לפייסבוק ו/או אינסטגרם – שיווק ברשתות חברתיות הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית שיווק בדיגיטל עבור עסקים רבים מאוד. בקיצור, מילים הן משאב חיוני עבור נוכחות משמעותית באינטרנט, וכל המרבה הרי זה משובח – בתנאי שהתוכן הוא בעל ערך אמיתי. ואם אתם שואלים מה זה ערך אמיתי, התשובה בפסקה הבאה.
כי אנחנו אוהבים לעבוד בצורה מסודרת ומאורגנת – ובגלל שתוכנית כזו מובילה למקסימום תועלת לטווח ארוך.
הכלים ליצירת תוכנית מדויקת ויעילה הם מחקר מילות מפתח, אפיון מושקע של קהל היעד ואם צריך אז מחקר מתחרים. גם גוגל מעמידה כלים שונים לטובת המשימה, וכמובן ש-webey מנצלת אותם. התוצאה: תוכנית שעונה על הצרכים של האתר שלכם באופן מושלם וגם עונה באופן מפורט על שאלות כמו על מה כדאי לכתוב, מה המטרה של כל תוכן, איך לכתוב אותו נכון, ועוד.
***
אנחנו יכולים לכתוב על תוכן עוד עמודים שלמים – אבל בשלב הזה כדאי להתמקד בכם ספציפית. אם תרצו פרטים נוספים, רלוונטיים עבורכם, מוזמנים למלא את הטופס, ואנחנו נחזור אליכם עם כל מה שחשוב לכם לדעת.