ברור.
ואם השאלה הבאה היא "גם אני?", אז כן. כרטיסי ביקור דיגיטליים מתאימים לכולם – יועץ נדל"ן, מעצבת שמלות לכלות, סמנכ"ל טכנולוגיות בסטארט-אפ, סוכן ביטוח, מנהלת אבטחת מידע בארגון ממשלתי, מאמנת כושר, בעל סטודיו לעיצוב גרפי וגם אתם תפיקו תועלת רבה מהכרטיס ש-webey תעצב עבורכם.
כרטיס ביקור מנייר הוא פריט חביב, ויכול להיות שבעבר הדפסתם כרטיסים כאלה. אם כן, סביר להניח שנשאר לכם סטוק קטן או גדול – ובהחלט אפשר לשמור כרטיס אחד בארנק, ליד הטלכרט ששמרתם מהימים שבהם כדי לדבר בטלפון ברחוב היינו מחפשים טלפון ציבורי.
אבל עם כל החיבה שלנו לנוסטלגיה ולחוש המישוש, כדי להרשים באמת המוצר הנכון הוא כרטיס דיגיטלי – שמשדר עדכניות, ענייניות, ידידותיות לסביבה (חשוב!) ובעיקר מגדיל באופן משמעותי את הסיכוי שמקבל הכרטיס ייצור אתכם את הקשר הרצוי.
אם עדיין לא השתכנעתם, הנה עוד כמה יתרונות, בנוסף למיתוג המוצלח: אתם יכולים לשלוח כרטיס ביקור דיגיטלי לקראת פגישה עם אדם מסוים, ליצור אצלו רושם חיובי ובעצם לבנות בסיס טוב לאינטראקציה מועילה; הרגע הזה שבו אתם מחפשים בארנק או בכיסים כרטיס ביקור מנייר ולמרבה המבוכה לא מוצאים – כבר לא יכול להתרחש; אף אחד לא מאבד את הכרטיס, ולרוב האנשים גם קל לשלוף אותו כשהם רוצים ליצור אתכם קשר; ויש לכם יכולת להעביר מסרים מחודדים ומדויקים ללקוחות פוטנציאליים, קולגות, עיתונאים וכל גורם אחר שחשוב לכם להרשים.
בשתי מילים: מה שתרצו.
במשפט שלם: כל דבר שיעזור למקבלי הכרטיס לדעת מי אתם, להבין למה כדאי להיות אתכם בקשר – וגם ליצור קשר, בקלות ובמהירות.
זהו עוד יתרון משמעותי של כרטיסי ביקור דיגיטליים בהשוואה לכרטיסים של פעם: במקום פרטים טכניים משמימים וקצת מוטיבים גרפיים – מוצר ויזואלי משכנע מאוד עם מגוון אפשרויות, כולל תמונות, וידאו, ניווט מהיר לכתובת פיזית, אופציה לשליחת הודעה אליכם בלחיצת כפתור, חיוג גם כן בלחיצת כפתור, הגעה לפייסבוק ולאינסטגרם שלכם (ניחשתם נכון, בלחיצת כפתור) ואם יש לכם עוד בקשות – הצוות המנוסה של וואבי יהפוך אותן לפיצ'רים נוספים.
ברור.
ואם השאלה הבאה היא "גם אני?", אז כן. כרטיסי ביקור דיגיטליים מתאימים לכולם – יועץ נדל"ן, מעצבת שמלות לכלות, סמנכ"ל טכנולוגיות בסטארט-אפ, סוכן ביטוח, מנהלת אבטחת מידע בארגון ממשלתי, מאמנת כושר, בעל סטודיו לעיצוב גרפי וגם אתם תפיקו תועלת רבה מהכרטיס ש-webey תעצב עבורכם.
כרטיס ביקור מנייר הוא פריט חביב, ויכול להיות שבעבר הדפסתם כרטיסים כאלה. אם כן, סביר להניח שנשאר לכם סטוק קטן או גדול – ובהחלט אפשר לשמור כרטיס אחד בארנק, ליד הטלכרט ששמרתם מהימים שבהם כדי לדבר בטלפון ברחוב היינו מחפשים טלפון ציבורי.
אבל עם כל החיבה שלנו לנוסטלגיה ולחוש המישוש, כדי להרשים באמת המוצר הנכון הוא כרטיס דיגיטלי – שמשדר עדכניות, ענייניות, ידידותיות לסביבה (חשוב!) ובעיקר מגדיל באופן משמעותי את הסיכוי שמקבל הכרטיס ייצור אתכם את הקשר הרצוי.
אם עדיין לא השתכנעתם, הנה עוד כמה יתרונות, בנוסף למיתוג המוצלח: אתם יכולים לשלוח כרטיס ביקור דיגיטלי לקראת פגישה עם אדם מסוים, ליצור אצלו רושם חיובי ובעצם לבנות בסיס טוב לאינטראקציה מועילה; הרגע הזה שבו אתם מחפשים בארנק או בכיסים כרטיס ביקור מנייר ולמרבה המבוכה לא מוצאים – כבר לא יכול להתרחש; אף אחד לא מאבד את הכרטיס, ולרוב האנשים גם קל לשלוף אותו כשהם רוצים ליצור אתכם קשר; ויש לכם יכולת להעביר מסרים מחודדים ומדויקים ללקוחות פוטנציאליים, קולגות, עיתונאים וכל גורם אחר שחשוב לכם להרשים.
בשתי מילים: מה שתרצו.
במשפט שלם: כל דבר שיעזור למקבלי הכרטיס לדעת מי אתם, להבין למה כדאי להיות אתכם בקשר – וגם ליצור קשר, בקלות ובמהירות.
זהו עוד יתרון משמעותי של כרטיסי ביקור דיגיטליים בהשוואה לכרטיסים של פעם: במקום פרטים טכניים משמימים וקצת מוטיבים גרפיים – מוצר ויזואלי משכנע מאוד עם מגוון אפשרויות, כולל תמונות, וידאו, ניווט מהיר לכתובת פיזית, אופציה לשליחת הודעה אליכם בלחיצת כפתור, חיוג גם כן בלחיצת כפתור, הגעה לפייסבוק ולאינסטגרם שלכם (ניחשתם נכון, בלחיצת כפתור) ואם יש לכם עוד בקשות – הצוות המנוסה של וואבי יהפוך אותן לפיצ'רים נוספים.