שיווק ברשתות חברתיות

שיווק ברשתות חברתיות
להתחבר באמת לקהל היעד שלכם

באמת אפשר להרוויח כסף בזכות פוסטים בפייסבוק?

כן. וגם בזכות סטורי באינסטגרם.

ולכן תמיד כדאי לשקול לכלול שיווק ברשתות חברתיות באסטרטגיית שיווק בדיגיטל.

אבל, חשוב להדגיש, זה לא קל.

הגולשים מוכנים לעקוב ברשתות החברתיות גם אחרי עסקים, ואוהבים לקבל מהם מידע, טיפים, תובנות, המלצות ועוד – אבל אם התכנים הופכים לשיווקיים מדי, התוצאה עלולה להיות דווקא רתיעה מכם.

אז איך משיגים עוד עוקבים, עוד לייקים, עוד תגובות, עוד שיתופים, והכי חשוב – עוד לקוחות? פשוט: אתם יוצרים קשר עם וואבי, אנחנו לומדים מי אתם, במה אתם מצטיינים ואל מי אתם פונים, ומבצעים עבורכם את ה-SMO (זאת אומרת Social Media Optimization). מה זה כולל? תוכן שבונה מערכות יחסים עם האנשים שמעניינים אתכם, מתבלט בים התכנים בפייסבוק ובאינסטגרם, מבטא את הייחודיות שלכם ומגיע עם פוטנציאל להיות ויראלי.

תוכן שבונה מערכת יחסים

כדי שבן אדם יקנה מכם מוצר או שירות, הוא צריך להאמין בכם. בזכות העובדה שרשתות חברתיות מייצרות אינטראקציות עם אנשים באופן טבעי, הן מקום מעולה לבניית מערכות יחסים: למי שעדיין לא מכיר אתכם נגרום לעקוב אחריכם. את מי שכבר נחשף אליכם נניע ללחוץ על הלייק, להגיב ולשתף – בכל פעם שבן אדם הופך מפסיבי לאקטיבי, מתווספת עוד פיסה קטנה למגנט הגדול שמחבר אותו אליכם, עד שיום אחד “פתאום” יש לכם עוד לקוח. ועוד אחד. ועוד. ועוד.

תוכן שמתבלט בין אינספור הפוסטים והתמונות

אם אתם גולשים בפייסבוק ו/או באינסטגרם, מן הסתם אתם מכירים את המאפיין העיקרי של תנועת הגלילה של הפיד: קוצר רוח.

אנחנו חיים בעולם תזזיתי, שמביא אלינו כמויות עצומות של מידע. גם אצל מי שמתעניין בכם הפיד עמוס, מאוד, אבל אנחנו ב-Webey יודעים איך להתבלט בים הפוסטים האחרים (בעצם זה כבר ממש אוקיינוס, ובלי התייחסות מקצועית קל מאוד להפוך בו לטיפה חסרת משמעות).

אז איך אנחנו עושים את זה? עם תוכן מקורי, תמונות שמושכות מיד את העין (בזכות מוטיבים מעניינים, קומפוזיציה ייחודית, זווית צילום יוצאת דופן ודרכים נוספות), וידאו מושקע, אימוג’יז (שפה שבמאה ה-21 חובה לשלוט בה), גיפים (עוד שפה שכדאי להכניס לתוכניות הלימוד בתיכון), טקסטים שמייצרים תגובה רגשית ומניעים לפעולה, חיבור מדויק בין טקסט לוויז’ואל ועוד.

תוכן שמדבר בקול הייחודי שלכם

כדי שהמתעניינים, הלקוחות הפוטנציאליים והלקוחות הקיימים יתחברו אליכם, התכנים חייבים להביא לידי ביטוי את האישיות הייחודית שלכם ושל העסק – גם בסגנון וגם במהות.

איך וואבי יודעת לדבר בקול ייחודי ובסגנון מתאים עבור מגוון רחב של לקוחות? כמו שאסי כהן יכול להיות גם שאולי, גם אביגדור ליברמן, גם זמר מזרחי סוחף, גם חייל בשבי הסורי וגם גבר פרוד דיכאוני – וחוצמזה, רוב הדפים העסקיים המצליחים באמת בפייסבוק ובאינסטגרם מנוהלים ע”י מומחים לשיווק ברשתות חברתיות.

תוכן עם פוטנציאל אדיר/כביר להיות ויראלי

עוד יתרון משמעותי של שיווק ברשתות חברתיות הוא פוטנציאל הוויראליות.

איך יוצרים פוסט ויראלי? לוחצים בעוצמה הנכונה על הבלוטה הנכונה. שמחה, התרגשות, צחוק, אופטימיות, פחד, עניין, גאווה, דימוי עצמי, כעס ועוד. תוכן שיטלטל (בעדינות!) העוקבים שלכם או יעשיר אותם יגרום להם לשתף אותו. המיומנות של Webey היא הרווח שלכם: חשיפה עצומה – בחינם.

פייסבוק או אינסטגרם, או גם וגם?

לפני שנתחיל לבצע עבורכם שיווק ברשתות חברתיות, נכיר אתכם. בהתאם למאפייני קהל היעד שלכם, נמליץ על פעילות בפייסבוק או באינסטגרם, או גם וגם. בכל מקרה מובטח לכם חיבור אמיתי ועוצמתי לבני אדם שיזכרו אתכם וירצו לעשות אתכם עסקים.

איפה מתחילים? בטופס כאן למטה.

שיווק ברשתות חברתיות

אז למה אתם מחכים ?

השאירו פרטים
ואנחנו נעשה את השאר

עוד שירותים

בניית אתרים

בניית אתר מכירות

קידום ממומן

קידום אורגני

דפי נחיתה

כרטיס ביקור דיגיטלי

עיצוב לוגו

הזמנה דיגיטלית

שיווק ברשתות חברתיות

כתיבת תוכן

שיווק ברשתות
חברתיות

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק ברשתות חברתיות - להתחבר באמת לקהל היעד שלכם

באמת אפשר להרוויח כסף בזכות פוסטים בפייסבוק?

כן. וגם בזכות סטורי באינסטגרם.

ולכן תמיד כדאי לשקול לכלול שיווק ברשתות חברתיות באסטרטגיית שיווק בדיגיטל.

אבל, חשוב להדגיש, זה לא קל.

הגולשים מוכנים לעקוב ברשתות החברתיות גם אחרי עסקים, ואוהבים לקבל מהם מידע, טיפים, תובנות, המלצות ועוד – אבל אם התכנים הופכים לשיווקיים מדי, התוצאה עלולה להיות דווקא רתיעה מכם.

אז איך משיגים עוד עוקבים, עוד לייקים, עוד תגובות, עוד שיתופים, והכי חשוב – עוד לקוחות? פשוט: אתם יוצרים קשר עם וואבי, אנחנו לומדים מי אתם, במה אתם מצטיינים ואל מי אתם פונים, ומבצעים עבורכם את ה-SMO (זאת אומרת Social Media Optimization). מה זה כולל? תוכן שבונה מערכות יחסים עם האנשים שמעניינים אתכם, מתבלט בים התכנים בפייסבוק ובאינסטגרם, מבטא את הייחודיות שלכם ומגיע עם פוטנציאל להיות ויראלי.

תוכן שבונה מערכת יחסים

כדי שבן אדם יקנה מכם מוצר או שירות, הוא צריך להאמין בכם. בזכות העובדה שרשתות חברתיות מייצרות אינטראקציות עם אנשים באופן טבעי, הן מקום מעולה לבניית מערכות יחסים: למי שעדיין לא מכיר אתכם נגרום לעקוב אחריכם. את מי שכבר נחשף אליכם נניע ללחוץ על הלייק, להגיב ולשתף – בכל פעם שבן אדם הופך מפסיבי לאקטיבי, מתווספת עוד פיסה קטנה למגנט הגדול שמחבר אותו אליכם, עד שיום אחד “פתאום” יש לכם עוד לקוח. ועוד אחד. ועוד. ועוד.

תוכן שמתבלט בין אינספור הפוסטים והתמונות

אם אתם גולשים בפייסבוק ו/או באינסטגרם, מן הסתם אתם מכירים את המאפיין העיקרי של תנועת הגלילה של הפיד: קוצר רוח.

אנחנו חיים בעולם תזזיתי, שמביא אלינו כמויות עצומות של מידע. גם אצל מי שמתעניין בכם הפיד עמוס, מאוד, אבל אנחנו ב-Webey יודעים איך להתבלט בים הפוסטים האחרים (בעצם זה כבר ממש אוקיינוס, ובלי התייחסות מקצועית קל מאוד להפוך בו לטיפה חסרת משמעות).

אז איך אנחנו עושים את זה? עם תוכן מקורי, תמונות שמושכות מיד את העין (בזכות מוטיבים מעניינים, קומפוזיציה ייחודית, זווית צילום יוצאת דופן ודרכים נוספות), וידאו מושקע, אימוג’יז (שפה שבמאה ה-21 חובה לשלוט בה), גיפים (עוד שפה שכדאי להכניס לתוכניות הלימוד בתיכון), טקסטים שמייצרים תגובה רגשית ומניעים לפעולה, חיבור מדויק בין טקסט לוויז’ואל ועוד.

השאירו פרטים
ואנחנו נעשה את השאר

תוכן שמדבר בקול הייחודי שלכם

כדי שהמתעניינים, הלקוחות הפוטנציאליים והלקוחות הקיימים יתחברו אליכם, התכנים חייבים להביא לידי ביטוי את האישיות הייחודית שלכם ושל העסק – גם בסגנון וגם במהות.

איך וואבי יודעת לדבר בקול ייחודי ובסגנון מתאים עבור מגוון רחב של לקוחות? כמו שאסי כהן יכול להיות גם שאולי, גם אביגדור ליברמן, גם זמר מזרחי סוחף, גם חייל בשבי הסורי וגם גבר פרוד דיכאוני – וחוצמזה, רוב הדפים העסקיים המצליחים באמת בפייסבוק ובאינסטגרם מנוהלים ע”י מומחים לשיווק ברשתות חברתיות.

תוכן עם פוטנציאל אדיר/כביר להיות ויראלי

עוד יתרון משמעותי של שיווק ברשתות חברתיות הוא פוטנציאל הוויראליות.

איך יוצרים פוסט ויראלי? לוחצים בעוצמה הנכונה על הבלוטה הנכונה. שמחה, התרגשות, צחוק, אופטימיות, פחד, עניין, גאווה, דימוי עצמי, כעס ועוד. תוכן שיטלטל (בעדינות!) העוקבים שלכם או יעשיר אותם יגרום להם לשתף אותו. המיומנות של Webey היא הרווח שלכם: חשיפה עצומה – בחינם.

פייסבוק או אינסטגרם, או גם וגם?

לפני שנתחיל לבצע עבורכם שיווק ברשתות חברתיות, נכיר אתכם. בהתאם למאפייני קהל היעד שלכם, נמליץ על פעילות בפייסבוק או באינסטגרם, או גם וגם. בכל מקרה מובטח לכם חיבור אמיתי ועוצמתי לבני אדם שיזכרו אתכם וירצו לעשות אתכם עסקים.

איפה מתחילים? בטופס כאן למטה.

עוד שירותים

בניית אתרים

בניית אתר מכירות

קידום ממומן

קידום אורגני

עיצוב לוגו

דפי נחיתה

כרטיס ביקור דיגיטלי

הזמנה דיגיטלית

שיווק ברשתות חברתיות

כתיבת תוכן