קידום ממומן - תוצאות מהירות. מאוד. ומשתלמות.

עד כמה כדאי להשקיע בקידום ממומן בגוגל?

לפעמים מאוד, ולפעמים בכלל לא.

איך תדעו אם כדאי לכם להשקיע במודעות בגוגל? אפשרות אחת היא לשאול אותנו. אנחנו מבטיחים לענות בכנות, אחרי שנבין את מהות העסק שלכם ומה המטרה של הפרסום.

אפשרות שנייה היא לשאול את עצמכם כמה שאלות: אתם עסק חדש יחסית שעדיין לא בנה נכסים דיגיטליים משמעותיים? יש לכם מוצרים או שירותים חדשים, וחשוב לכם לחשוף אותם לקהל היעד במהירות? פצחתם במבצע אטרקטיבי במיוחד וכדאי שהלקוחות ידעו עליו כבר היום? רוצים תוצאות מידיות?

אם אחת התשובות היא כן – יש סבירות גבוהה מאוד שעם קידום ממומן בגוגל הרווחים שלכם יזנקו. יש גם סיכוי לא רע שהלקוחות שיגיעו אליכם דרך הפרסום יישארו אתכם לזמן רב, ויקנו מכם עוד מוצרים ושירותים. ול-webey יש את הידע והכלים לעזור לכם לעשות את זה בדרך היעילה והמשתלמת ביותר.

יש גם חסרונות לקידום בגוגל?

כן.

למה אנחנו מספרים לכם על החסרונות של קידום בגוגל בזמן שאתם רוצים כבר להתחיל לפרסם ולקבל פניות מלקוחות? כי המודעות למינוס מאפשרת להפוך אותו לפלוס.

החיסרון הראשון הוא חשדנות מסוימת. יש גולשים שמבחינתם אין הבדל בין מודעות ממומנות לאתרים שגוגל משבץ בדף הראשון של תוצאות החיפוש כי הוא מעריך שהם איכותיים – אבל יש גם לא מעט אנשים סקפטים. זה לא אומר שהם לא ילחצו על הלינק, פשוט נצטרך להתאמץ יותר כדי להמיס את החשדנות.

החיסרון השני הוא תלות. המודעה מפורסמת בגוגל? מגיעים אליכם לקוחות. הקמפיין יורד? צריך למצוא דרכים אחרות להגיע לקהל היעד. לעסקים זמניים או כשמדובר על מבצע לתקופה מוגבלת, אין שום בעיה. גם לא אם המטרה היא חשיפה ראשונית למוצר או שירות חדשים שאחר-כך יימכרו בזכות האיכות שלהם. במקרים אחרים, אנחנו ממליצים במקביל ליצירת הקמפיין הממומן לחשוב גם על היום שאחרי.

החיסרון השלישי הוא התחרות. יש מילות מפתח שעבורן הצעת המחיר לקליק צריכה להיות גבוהה יחסית. אם הרווח על כל לקוח שמגיע אליכם גבוה גם, אין בעיה. וחוצמזה, אנחנו בוואבי יודעים ליצור מודעות עם שיעור המרה גבוה במינימום תשלום.

איך אפשר להבטיח קידום ממומן עם תוצאות מצוינות?

קידום ממומן עם תוצאות מעולות הוא אינטרס לא רק שלכם, אלא גם של גוגל, כדי שבעלי עסקים רבים ימשיכו לפרסם אצלה. כשלגוגל יש אינטרס, היא דואגת לממש אותו. וואבי היא עדיין לא גוגל, אבל גם לנו יש אינטרס שתצליחו, וגם אנחנו עובדים קשה כדי שזה יקרה.

המרכיבים העיקריים:

* מחקר מילות מפתח – גוגל מציעה את ה-Keyword Planner. אנחנו יודעים איך להפיק ממנו מקסימום תועלת. התוצאה: מודעות שמטורגטות על המילים המתאימות ביותר.

* לדייק את הקמפיין – ממשק הפרסום בגוגל מספק מידע מפורט לגבי הביצועים. החלק שלנו הוא לבחון את הנתונים ולדייק את הקמפיין כדי להגיע ליחס עלות-תועלת מוצלח במיוחד.

* ניסוחים חדים – כותרת ותיאור ממיסים את החשדנות, מבליטים אתכם ועושים את העבודה. יצירת מספר גרסאות והרצתן במקביל מאפשרת לדעת בוודאות מהם הטקסטים האפקטיביים ביותר.

* שילוב חכם עם העמוד שאליו מפנה המודעה – המודעה בגוגל היא קרש קפיצה לדף נחיתה או לאתר, וחשוב להבטיח המשכיות וסינרגיה ביניהם. אגב, וואבי מצטיינת גם בבניית דפי נחיתה.

כשהפרסום בגוגל יעבוד מצוין, כבר לא יהיה צורך בקידום אורגני?

זו שאלה שאנחנו נשאלים לא מעט. כמו כל השאלות המעניינות באמת, אין לה תשובה חד משמעית. כדי לדעת אם עדיף לשלב קידום ממומן ואורגני או למשוך את קהל היעד רק עם פרסום בגוגל, נדרשת אסטרטגיה שיווקית מקיפה. בכל מקרה, אתם מוזמנים לספר לנו עליכם ולשמוע מה יתאים לכם. ההתייעצות היא בלי שום מחויבות מצדכם – אנחנו פשוט אוהבים לדבר עם אנשים, ובמיוחד על קידום (אבל גם על נושאים אחרים, אנחנו גמישים…)

קידום ממומן

אז למה אתם מחכים ?

השאירו פרטים
ואנחנו נעשה את השאר

עוד שירותים

בניית אתרים

בניית אתר מכירות

אייקון - קידום ממומן

קידום ממומן

אייקון - קידום אורגני

קידום אורגני

דפי נחיתה

כרטיס ביקור דיגיטלי

עיצוב לוגו

הזמנה דיגיטלית

שיווק ברשתות חברתיות

כתיבת תוכן

קידום ממומן

קידום ממומן

קידום ממומן - תוצאות מהירות. מאוד. ומשתלמות.

עד כמה כדאי להשקיע בקידום ממומן בגוגל?

לפעמים מאוד, ולפעמים בכלל לא.

איך תדעו אם כדאי לכם להשקיע במודעות בגוגל? אפשרות אחת היא לשאול אותנו. אנחנו מבטיחים לענות בכנות, אחרי שנבין את מהות העסק שלכם ומה המטרה של הפרסום.

אפשרות שנייה היא לשאול את עצמכם כמה שאלות: אתם עסק חדש יחסית שעדיין לא בנה נכסים דיגיטליים משמעותיים? יש לכם מוצרים או שירותים חדשים, וחשוב לכם לחשוף אותם לקהל היעד במהירות? פצחתם במבצע אטרקטיבי במיוחד וכדאי שהלקוחות ידעו עליו כבר היום? רוצים תוצאות מידיות?

אם אחת התשובות היא כן – יש סבירות גבוהה מאוד שעם קידום ממומן בגוגל הרווחים שלכם יזנקו. יש גם סיכוי לא רע שהלקוחות שיגיעו אליכם דרך הפרסום יישארו אתכם לזמן רב, ויקנו מכם עוד מוצרים ושירותים. ול-webey יש את הידע והכלים לעזור לכם לעשות את זה בדרך היעילה והמשתלמת ביותר.

יש גם חסרונות לקידום בגוגל?

כן.

למה אנחנו מספרים לכם על החסרונות של קידום בגוגל בזמן שאתם רוצים כבר להתחיל לפרסם ולקבל פניות מלקוחות? כי המודעות למינוס מאפשרת להפוך אותו לפלוס.

החיסרון הראשון הוא חשדנות מסוימת. יש גולשים שמבחינתם אין הבדל בין מודעות ממומנות לאתרים שגוגל משבץ בדף הראשון של תוצאות החיפוש כי הוא מעריך שהם איכותיים – אבל יש גם לא מעט אנשים סקפטים. זה לא אומר שהם לא ילחצו על הלינק, פשוט נצטרך להתאמץ יותר כדי להמיס את החשדנות.

החיסרון השני הוא תלות. המודעה מפורסמת בגוגל? מגיעים אליכם לקוחות. הקמפיין יורד? צריך למצוא דרכים אחרות להגיע לקהל היעד. לעסקים זמניים או כשמדובר על מבצע לתקופה מוגבלת, אין שום בעיה. גם לא אם המטרה היא חשיפה ראשונית למוצר או שירות חדשים שאחר-כך יימכרו בזכות האיכות שלהם. במקרים אחרים, אנחנו ממליצים במקביל ליצירת הקמפיין הממומן לחשוב גם על היום שאחרי.

החיסרון השלישי הוא התחרות. יש מילות מפתח שעבורן הצעת המחיר לקליק צריכה להיות גבוהה יחסית. אם הרווח על כל לקוח שמגיע אליכם גבוה גם, אין בעיה. וחוצמזה, אנחנו בוואבי יודעים ליצור מודעות עם שיעור המרה גבוה במינימום תשלום.

השאירו פרטים
ואנחנו נעשה את השאר

איך אפשר להבטיח קידום ממומן עם תוצאות מצוינות?

קידום ממומן עם תוצאות מעולות הוא אינטרס לא רק שלכם, אלא גם של גוגל, כדי שבעלי עסקים רבים ימשיכו לפרסם אצלה. כשלגוגל יש אינטרס, היא דואגת לממש אותו. וואבי היא עדיין לא גוגל, אבל גם לנו יש אינטרס שתצליחו, וגם אנחנו עובדים קשה כדי שזה יקרה.

המרכיבים העיקריים:

* מחקר מילות מפתח – גוגל מציעה את ה-Keyword Planner. אנחנו יודעים איך להפיק ממנו מקסימום תועלת. התוצאה: מודעות שמטורגטות על המילים המתאימות ביותר.

* לדייק את הקמפיין – ממשק הפרסום בגוגל מספק מידע מפורט לגבי הביצועים. החלק שלנו הוא לבחון את הנתונים ולדייק את הקמפיין כדי להגיע ליחס עלות-תועלת מוצלח במיוחד.

* ניסוחים חדים – כותרת ותיאור ממיסים את החשדנות, מבליטים אתכם ועושים את העבודה. יצירת מספר גרסאות והרצתן במקביל מאפשרת לדעת בוודאות מהם הטקסטים האפקטיביים ביותר.

* שילוב חכם עם העמוד שאליו מפנה המודעה – המודעה בגוגל היא קרש קפיצה לדף נחיתה או לאתר, וחשוב להבטיח המשכיות וסינרגיה ביניהם. אגב, וואבי מצטיינת גם בבניית דפי נחיתה.

כשהפרסום בגוגל יעבוד מצוין, כבר לא יהיה צורך בקידום אורגני?

זו שאלה שאנחנו נשאלים לא מעט. כמו כל השאלות המעניינות באמת, אין לה תשובה חד משמעית. כדי לדעת אם עדיף לשלב קידום ממומן ואורגני או למשוך את קהל היעד רק עם פרסום בגוגל, נדרשת אסטרטגיה שיווקית מקיפה. בכל מקרה, אתם מוזמנים לספר לנו עליכם ולשמוע מה יתאים לכם. ההתייעצות היא בלי שום מחויבות מצדכם – אנחנו פשוט אוהבים לדבר עם אנשים, ובמיוחד על קידום (אבל גם על נושאים אחרים, אנחנו גמישים…)

עוד שירותים

בניית אתרים

בניית אתר מכירות

קידום ממומן

קידום אורגני

עיצוב לוגו

דפי נחיתה

כרטיס ביקור דיגיטלי

הזמנה דיגיטלית

שיווק ברשתות חברתיות

כתיבת תוכן