בניית אתרים לרופאים – מה חשוב להדגיש באתר שלכם?

כל קליניקה חייבת אתר, אבל מאיפה מתחילים? במאמר הבא, נסביר את הכל - בואו נצלול לעומק.

כמו לא מעט בעלי מרפאות, יכול להיות שגם לכם יש לא מעט לקוחות וכבר צברתם מוניטין בשטח. גם אם כן וגם אם לא, האם למישהו נשמע הגיוני שלא נמצא פרטים על מרפאה כשנחפש אותה בגוגל? קשה להאמין שיש מרפאה שתרצה זאת לעצמה, כי הרי התדמית של העסק שלנו היא הכל – היא הרושם הראשוני שמקבלים מאיתנו הלקוחות הפוטנציאלים. אגב, זה נכון לכל עסק. במאמר הבא, ניגע יותר בפרטי השירות שנקרא בניית אתר מקצועי למרפאה, נסביר על החשיבות ועל שיטת העבודה שלנו לבניית אתרי רופאים שמושכים פציינטים חדשים.

למה רופא צריך אתר תדמיתי?

בעשורים האחרונים, לא סוד שחל שינוי מהותי באופן שבו אנשים מחפשים וצורכים מידע ושירותים. האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור רוב האוכלוסייה, ומטופלים פוטנציאלים משתמשים ברשת על מנת למצוא ולבחור רופאים ונותני שירותי בריאות. מחקרים מראים שלמעלה מ-80% מהפציינטים מחפשים באינטרנט מידע על הרופא אליו הם ניגשים לפני התור הראשון. כמו כן, מחקרים אחרים מצאו כי נוכחות מקוונת מהווה גורם חשוב בבחירת רופא. המשמעות היא, כפי שניתן להבין שלרופאים ללא נוכחות אינטרנטית בולטת יש פחות סיכוי למשוך מטופלים חדשים ולבנות מוניטין חזק.

בניית אתר תדמית לרופא או למרפאה, כזה שמספק למטופלים מידע שימושי על הרופא, כגון התמחות, ניסיון, שיטות טיפול, מחירים ומיקום. יתרה מזאת, אתר מקצועי מעניק למטופלים קיימים גישה נוחה למידע אישי כגון תורים, בדיקות ומרשמים. נוכחות בדיגיטל תורמת גם לאמון של הלקוחות ברופא, ועוזרת לו לבנות מוניטין כמומחה בתחום העיסוק שלו. כל אלה ועוד הופכים את האתר לכלי לא רק חשוב, אלא אף הכרחי להצלחה ארוכת טווח של כל רופא, מרפאה או קליניקה.

למה כל רופא צריך אתר

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לבניית אתר עוד היום:

מה צריך להיות בכל אתר של רופא או מרפאה?

ישנם מספר נושאים חשובים אותם מומלץ לכלול תמיד:

  • ותק וניסיון – ותק וניסיון הם מרכיבים חשובים מאוד בבניית אמון בין רופא לפציינט. על האתר להציג בבירור את מספר שנות הניסיון של הרופא בתחום וכן לעמוד בסטנדרט של אתרים העוסקים בתחום הבריאות, להציג היכן עבד והתמחה, והאם יש לו תארים מתקדמים או הסמכות מיוחדות כלשהן. פירוט הניסיון נותן למטופלים פוטנציאלים אינדיקציה שהרופא שהם עדיין לא מכירים, הוא אכן מומחה מנוסה שניתן לסמוך עליו (או לכל הפחות להשאיר אצלו פרטים לייעוץ ראשוני). מעבר לכך, כשבונים אתר אינטרנט למרפאה, מומלץ לצרף קורות חיים מקצועיים, להציג תמונות של תעודות ואישורים או כל סימן אחר שמעיד על סמכותכם. הצגת הוותק בצורה ברורה מסייעת למטופלים להבין האם הרופא אכן מתאים עבור הצרכים שלהם.
  • מתן מידע רלוונטי למטופלים – אתר אינטרנט של רופא צריך לספק מידע שימושי ורלוונטי למטופלים ולא רק מידע על הרופא עצמו. מידע על מצבים רפואיים, טיפולים ותרופות בתחום המומחיות של הרופא יעניין מטופלים פוטנציאלים. כמו כן, גם עצות בריאות, טיפים וכלים שימושיים יכולים לעזור ולמשוך לקוחות חדשים. תכנים איכותיים יציגו את הרופא כמומחה אמין בתחומו. ניתן לשלב פוסטים בבלוג, חדשות רפואיות עדכניות ועוד. המטרה היא לספק ערך למבקרים מעבר למידע בסיסי על הרופא.
  • שילוב המלצות ומשובים – המלצות ומשובים ממטופלים הם אחד הגורמים המשפיעים ביותר בעת  בחירת רופא. האתר צריך לכלול דפי משוב והמלצות שבהם מטופלים שבעי רצון משתפים את החוויות שלהם. חשוב לציין את התאריך בהן התקבלו ההמלצות ולאמת את זהותם של הכותבים. המלצות חיוביות מראות כי המטופלים היו מרוצים מהטיפול והשירות שקיבלו. ניתן גם להוסיף סרטוני וידאו בהם לקוחות ממליצים. המלצות אותנטיות הן הדרך הטובה ביותר לשכנע מטופלים פוטנציאלים.
  • שקיפות – שקיפות מהווה אבן יסוד ביחסי האמון בין רופאים למטופלים שלהם. האתר צריך לספק מידע ברור ומקיף על תהליכי הטיפול, המחירים אותם גובה הרופא, מדיניות ביטולים והחזרים, וכל נושא רלוונטי אחר. מטופלים רוצים לדעת למה הם מתחייבים ולמה עליהם לצפות. שקיפות מלאה באתר תקטין חששות ותגביר את האמון. מומלץ לכלול מדריך למטופלים חדשים המפרט את התהליך הטיפולי ועלויותיו. 

לבנות אתר עם חברה שמבינה את הסגנון וקווי העיצוב של המקצוע

בניית אתרי אינטרנט למרפאות צריכה להיות יותר מאשר סתם דף נחיתה עם מידע בסיסי. על מנת למשוך מטופלים, לחזק את המוניטין ולהפוך לעסק שמשדר אמינות, האתר חייב להיבנות בסגנון מקצועי – קצת בדומה למקצועות צווארון לבן אחרים כמו בניית אתרי עורכי דין, בניית אתרים לרואי חשבון ועוד בהם חברת וואבי לבניית אתרים מנוסה כבר שנים. מספר דוגמאות לאתרי רופאים ודוגמאות לאתרים נוספים שבנינו תוכלו למצוא בדף “אתרים שבנינו” באתר שלנו.

אז איך עובד תהליך בניית אתר לרופא?

  • אפיון של הצרכים והמטרות מהאתר – השלב הראשון בבניית אתר הוא תהליך אפיון מעמיק של הצרכים, המטרות וקהל היעד. הרופא/ה צריכ/ה להגדיר בבירור מהם המסרים העיקריים שמעוניינים להעביר דרך האתר, אילו שירותים מרכזיים רוצים להדגיש, ולאיזה סוג מטופלים הוא מכוון. כמו כן, מומלץ להגדיר גם תהליכי עבודה רצויים באתר כגון תורים וטפסים. אפיון מדויק הוא הבסיס לאתר העונה על הצרכים.
  • עיצוב גרפי ייחודי וידידותי למשתמש – מעצב גרפי מנוסה ייצור עיצוב ייחודי ואסתטי התואם את זהות הרופא ומטרות האתר, תוך התמקדות בחוויית משתמש אופטימלית. העיצוב ישלב צבעוניות, גופנים ועיצובים המסייעים בהעברת המסרים העיקריים אותם הרופא מעוניין להעביר לגולשים. 
  • פיתוח האתר על פלטפורמת וורדפרס – בשלב זה, צוות פיתוח טכני בעל ניסיון בפלטפורמות ושפות תכנות עדכניות יתכנת את האתר בהתאם לפרמטרים השונים שנקבעו. צוות הפיתוח יבחר את הפלטפורמה המתאימה ביותר, יתקין מערכות ניהול תוכן ומסדי נתונים, יפתח את הדפים והתפריטים, ויבצע אופטימיזציה ראשונית לביצועים מהירים. שלב הפיתוח הוא קריטי לפונקציונליות של האתר.
  • אופטימיזציה למנועי חיפוש – מומחה SEO ישתמש בטכניקות מתקדמות כדי לשפר את דירוג האתר בתוצאות החיפוש. חלק מן הטכניקות כוללות: שיבוץ מילות מפתח רלוונטיות בתוכן, כותרות ותיאורי דפים אופטימליים, קישורים פנימיים ועוד. באופן הזה האתר יגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים .
  • בדיקות ושיפורים – לאחר העלאת האתר יש לבצע בדיקות יסודיות בכל הדפים והתפריטים, לבדוק תאימות למכשירים שונים, לאסוף משוב ממשתמשים ועוד. לפי התוצאות מתבצעים שיפורים והתאמות באתר. 
  • תחזוקה ועדכון תוכן – גם לאחר שהאתר באוויר יש לתחזק אותו באופן שוטף, לעדכן ולהוסיף תכנים רלוונטיים, לנטר ביצועים ועוד. תחזוקה נכונה עוזרת לשמור על דירוג גבוה של האתר לאורך שנים.

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לבניית אתר עוד היום:

זקוקים לסיוע עם בניית אתרים בהתאמה אישית? מוזמנים לפנות אלינו לטובת ייעוץ והכוונה בנושא בניית אתרים בהתאמה אישית.
לפרטים נוספים, לחצו כאן או התקשרו: 077-9976030

בואו תשמעו מה אומרים עלינו:

חולקים איתכם מידע וטיפים בבניית אתרים:

האם רואי חשבון צריכים אתר? התשובה הקצרה… כן. התשובה הארוכה… בטח שכן! רואי חשבון הם עסק לכל דבר ועניין, ועליהם להתייחס אליו ככזה.