בניית אתר בלוג לחברת SEO – לייבזון דיגיטל

מה הפרויקט?

בניית אתר תדמית לחברת קידום אתרים לייבזון דיגיטל.

מה היה המיקוד שלנו בבניית האתר?

עומר לייבנזון, הבעלים של חברת לייבזון דיגיטל, הוא חבר וקולגה שעובד איתנו הרבה שנים אך תקופה ארוכה עבד ללא אתר אינטרנט פעיל – “הסנדלר הולך יחף” כמו שאומרים. לכן, הפוקוס שלנו באתר היה בלהציג את העסק שלו בכבוד’ ולחזק את הערכים שכבר צבר מול לקוחותיו: אמינות, פשטות, מקצועיות ודייקנות. כל אלה עברו בכל אחד משלבי הבנייה ועיצוב האתר.

#235587

#fa596e

#0c0c17

#141527

הקווים העיצוביים שבחרנו בבניית האתר

העיצוב שבחרנו לאתר התאפיין בצבעים דיגיטליים חיים ונושמים, המשדר תשומת לב לפרטים הקטנים ורצינות – בלי יותר מדי “צבעוניות” אך עם זאת, לא עיצוב משעמם אלא כזה שכיף להסתכל עליו.
בין הדרישות המרכזיות של האתר, היה להציג את הצלחות החברה בפרונט, ולכן יצרנו בדומה לאתר שלנו, עמוד עם סיפורי הצלחה. היה לנו חשוב לא ליצור רק עמוד שנראה כמו לוח תוצאות גנרי, אלא שבכניסה לכל סיפור ניתן לראות איפה הלקוח התחיל, ואיך החברה עזרה לו להגיע לתוצאות שאפשר לשכפל הלאה.

איך דאגנו לייחד אותו מכל אתר אחר בתחום?

אם מעיפים מבט אל עבר אתרים אחרים בתחום ה-SEO, ניתן לראות שלמרות שיש כמה שיוצאים מן הכלל, רוב האתרים מתאפיינים בעיצוב יחסית משעמם, בין היתר כי ממעיטים בחשיבות שלו, או כי רוצים לשמור על מהירות האתר. כאן, הצלחנו גם לשמור על מהירות טעינת אתר גבוהה, וגם הגענו לעיצוב שנראה מדהים, ומבליט מאוד את האתר בנוף מקדמי האתרים בישראל.

רוצים גם אתר כזה? נשמח לייעץ ללא עלות:
רוצים גם אתר כזה?
נשמח לייעץ ללא עלות: