בניית אתרים למעצבי פנים

מעצב פנים ללא אתר הוא כמו חנות בגדים ללא חלון ראווה - בלי זה, הלקוחות פשוט לא יגיעו. אז על מה חשוב להקפיד באתר, ואיך גם אתם יכולים לקחת אותו לרמה הבאה?

בעידן של היום, כבר לא מספיק שיהיה לכם סתם אתר אינטרנט – אלא השאלה המרכזית שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא “למה אני בכלל רוצה אתר אינטרנט?!”. כשמעצבי פנים ניגשים לענות על השאלה הזו, הם יכולים כבר די בקלות לדעת, שבין הסיבות המרכזיות לכך הן מיתוג עצמי ברשת, הצגת תיק עבודות מרשים אל מול הלקוחות הפוטנציאליים שמגיעים לאתר, הצגת רושם מקצועי ובסופו של דבר – לגרום ללקוחות פשוט לתחושה, שהם כבר דרך האתר יכולים לדמיין ממש איך ייראה הבית או המשרד העתידי שלהם.

בניית אתרים למעצב/ת פנים בעולם החדש

האבולוציה של השיווק הדיגיטלי מחייבת אתכם ליצור, לא רק נוכחות דיגיטלית כדי לסמן על כך וי, אלא גם אתר מושך אסתטית עם תמונות באיכות גבוהה, וגם: מצד שני – חווית משתמש שלא נפגעת כתוצאה מאתר איטי מדי, או מבנה לא אינטואיטיבי של האתר והתפריטים. קלות הניווט, העיצוב, חווית המשתמש: כל אלה ממלאים תפקידים מכריעים באמנות שנקראת “המרת מבקרים ללקוחות”. השקעה באתר אינטרנט מעוצב בצורה מקצועית היא חשובה להפליא, שכן היא מייצגת את העסק שלכם ברובד העליון ביותר – כשמחפשים את שמכם בגוגל. לכן, לא היינו ממליצים לזלזל בזה.

למה מעצב פנים בכלל זקוק לאתר?

עבור מעצבי פנים, החשיבות של אתר אינטרנט היא חשובה מסיבה אחת: העצמת הנראות העסקית.
טוב, אולי זאת סיבה קצת כללית מדי… אז בואו נהיה ספציפיים:

  1. עבור הלקוחות הקיימים – אתם רוצים לשמר את הלקוחות הקיימים שלכם, לגרום להם להגיע שוב בפעם הבאה שיצטרכו או להמליץ לחברים שלהם, שבדיוק יצטרכו את השירותים שלכם בעוד שבוע. אתר אינטרנט יאפשר להם להמליץ בקלות, כי במקום לשלוח מספר טלפון ולתת להם לדבר איתכם – הם פשוט ישלחו להם כתובת אתר להתרשמות. כך, תיצרו את אפקט ה”וואו” עוד לפני שדיברו איתכם אפילו.
  2. עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם – אלה שכבר דיברתם איתם בטלפון, התעניינו, ביקשו הצעת מחיר או סתם הייתה לכם כימיה טובה. כאן, תיק עבודות דיגיטלי, יאפשר לכם לבוא לשיחה הבאה הרבה יותר מוכנים, כי את כל הדוגמאות הם יכולים לראות כבר באתר – עם מיתוג מנצח שגורם להם לחשוב בראש “וואלה, יש פה מקצוענית! (או מקצוען)”.

או בקיצור, עבור מעצבי פנים, נוכחות דיגיטלית בצורת אתר אינטרנט משפיעה באופן ניכר על הנראות העסקית שלכם!
תיק העבודות הדיגיטלי שתציגו באתר, לא רק מציג את היכולות האסתטיות שלכם, ואת מגוון הפרויקטים ללקוחות הפוטנציאליים, אלא גם משמש כקשר להרחבת טווח השוק שלהם וטיפוח תקשורת עם כל בעלי העניין. יתרה מכך, האתר משמש גם כפלטפורמת פרסום דינמית, המאפשרת לכם לקדם את האתר גם בצורה אורגנית בגוגל.

דוגמה לבניית אתר למעצב פנים:
דוגמה לבניית אתר לעיצוב פנים

כמה עולה לבנות אתר בתחום עיצוב פנים?

עלות של בניית אתר בתחום עיצוב הפנים יכולה לנוע בין 4000 ל-12000 ש”ח. זה נכון שמדובר בטווח רחב למדי, אז מה משפיע על העלויות?

עלות הפיתוח של אתר אינטרנט בתחום עיצוב הפנים תלויה בגורמים שונים, לרבות תחכום העיצוב, נפח ואופי התוכן והיקף התכונות המותאמות אישית. בסופו של דבר, זה תלוי מאוד בכמות העמודים שתרצו ליצור באתר, היינו כמות הדוגמאות שתרצו להציג ובחוויה הכללית שתרצו לשדר באתר.
כמו בכל דבר, ככל שתשקיעו יותר – התוצאה בדרך כלל תהיה מרשימה יותר וטובה יותר. בשורה התחתונה, צריך לזכור שכל שקל שאתם משקיעים באתר, אתם תראו אותו לאחר מכן גם ברווחים משום שאחוזי הסגירה שלכם יעלו. גם ההשוואות למתחרים, יהפכו להיות הרבה יותר קלות לפיתרון עבורכם וייסגרו יותר לקוחות.

זקוקים לסיוע עם בניית אתרים בהתאמה אישית? מוזמנים לפנות אלינו לטובת ייעוץ והכוונה בנושא בניית אתרים בהתאמה אישית.
לפרטים נוספים, לחצו כאן או התקשרו: 077-9976030

בואו תשמעו מה אומרים עלינו:

חולקים איתכם מידע וטיפים בבניית אתרים:

מאמנים זקוקים למקצועיות והוכחות – כל המתאמנים, לקוחות העבר, ההמלצות. את כל אלה, ואולי גם כמה מאמרים עם ערך מציגים באתר אינטרנט. אז איך בונים אותו בצורה נכונה?
בשוק התחרותי של הקבלנים בישראל ובעולם, במטרה לייצר את הבידול הנדרש – אתר הוא בוודאי אחד מאבני הדרך הראשונים. אז איך בונים אתר לקבלן, ועל מה חשוב להקפיד?
מעצב פנים ללא אתר הוא כמו חנות בגדים ללא חלון ראווה – בלי זה, הלקוחות פשוט לא יגיעו. אז על מה חשוב להקפיד באתר, ואיך גם אתם יכולים לקחת אותו לרמה הבאה?
לוגו - webey