בניית אתרים לקבלנים

בשוק התחרותי של הקבלנים בישראל ובעולם, במטרה לייצר את הבידול הנדרש - אתר הוא בוודאי אחד מאבני הדרך הראשונים. אז איך בונים אתר לקבלן, ועל מה חשוב להקפיד?

בתוך הנוף הדינמי של תחום הבנייה במדינת ישראל, מתהווים בכל יום מתחרים חדשים הניצבים בפני קבלנים ואנשי נדל”ן, כאשר בפועל מדובר על פני יותר מ-20,000 קבלנים שמתחרים ביניהם על הקונים. הזירה השוקקת הזו, שנעה בין בניית בניינים חדשים ומפוארים ועד שיפוצים מותאמים אישית לקהל הפרטי והעסקי, מכילה עבודות רבות שמתבצעות בצורה בלתי חוקית ובעייתית לצד מיזמים שמבוצעים בצורה חוקית לחלוטין. כמו כל עסק, גם קבלנים נדרשים לבדל את עצמם באינטרנט כדי להתגבר על התחרות העזה – אך לא כולם יודעים כיצד לעשות זאת בצורה נכונה. במאמר הבא, נחשוף בפניכם את האסטרטגיות שב-Webey אנו משתמשים בהן, עבור קבלנים שמעוניינים לרתום את הכוח האדיר שיש לאתר אינטרנט ככלי מרכזי ביצירת בידול אסטרטגי מנצח.

לאילו קבלנים נכון לבנות אתר?

יצירת אתר אינטרנט היא לא בבחינת נכחות דיגיטלית בלבד. היא למעשה התווך שבין העסק, לבין הלקוחות הפוטנציאליים שלו. עבור קבלנים, פלטפורמה וירטואלית כמו אתר אינטרנט משמשת כחלון ראווה של הפרוקיטים שלהם, המגלמת את מהות עבודתם באמצעות אמצעים מוחשיים שידגישו את אופי הפרויקט וסדר גודלו. לא מדובר רק בעבודה שנועדה לתעד את הפרויקטים; אלא מדובר בשזירת סיפור מרתק עבור הלקוחות, העברתם במסע של ממש. מסע בין הפרויקטים הקודמים, הצגת דוגמאות מפורטות לשיפוצים שביצעתם או מיזמים שעבדתם עליהם, סגנונות בנייה חדשניים והמסע המלא מתחילת תכנית הבנייה ועד לתוצאה הסופית בפועל.

המסע לא רק מעביר אותם דרך, אלא גם בונה אמון ומדגים את היכולת של הקבלן להפוך חללים וחלומות לתוצאות מוחשיות. לסיכום, זהו כלי חובה לכל קבלן, משום שהאמון הוא התנאי הבסיסי והאלמנטרי ביותר לסגירת עסקאות בתחום הנדל”ן – ואת זה בוודאי אנחנו לא צריכים להסביר לכם, אלא שאתם כבר יודעים ומכירים עובדה זו מעולה.

איך בולטים למרות התחרות?

להסתדר בתוך השוק הרווי של קבלנים דורש הרבה יותר ממיומנויות שיווק ומכירות, לפעמים – זה מצריך תדמית טובה ומוניטין חזק שמגיע דרך הרשת, כאשר מחפשים את השם שלכם בגוגל.
הדבר המומלץ ביותר להציג באתר הוא את אילן היוחסין המקצועי שלכם ואת הישגי העבר בתחום, מה שיאפשר לכם יתרון אסטרטגי על פני כולם. דווקא התחרות העזה, בשילוב עם העובדה שקבלנים רבים הם כלל לא קבלנים רשומים, היא מה שמכין את הקבלנים שכן מוסמכים לבלוט בנוף.

אתר אינטרנט משמש למעשה כ”גלריה אוצרת” שממחישה:

  • את ההכשרה הפורמלית של הקבלן
  • פרויקטים ראויים לציון
  • המוניטין בשוק ושנות הניסיון
  • סממנים שמאותתים על אמון
    ועוד…

או בקיצור, אתר אינטרנט הוא הדבר שממחיש לכולם, בין אם לקוחותיכם הם פרטיים או עסקיים – למה כדאי לבחור דווקא בכם!

מה חשוב שיהיה בבניית אתרים לקבלנים?

אתר שבנוי היטב, בצורה האידיאלית אמור לשמש כאבן היסוד המרכזית של העסק – כלומר, המקום שאליו הלקוחות הפוטנציאליים מגיעים כאשר הם רוצים לקבל מידע על העסק. חשבו על כך, כשאתם רוצים לקבל שירות מבעל עסק או מחברה, מה הדבר הראשון שאתם עושים? באופן אינטואיטיבי, רוב האנשים יחפשו את שם החברה או העסק בגוגל.
לכן, חשובה ההבנה שהדף הראשון שהם יראו כשהם יחפשו את שם העסק שלכם בגוגל הוא דף הבית באתר שלכם. מכאן, אנחנו מסיקים שדף הבית צריך לשמש כשער מסביר פנים, להראות את הערכים המרכזיים של החברה/העסק שלכם, את השירותים, את הפרויקטים הבולטים ואת עדויות הלקוחות (משרה המון אמון בתהליך המכירה).

אחד הדפים המרכזיים שנהוג לכלול באתרים של קבלנים, הוא דף הפרויקטים. דף כזה, מציג את תיק העבודות שלכם, מחזק את המוניטין והמומחיות שלכם. דף כזה אמנם מציג את הפרויקטים המרכזיים שלכם, אך המטרה המרכזית שלו היא לא להציג את הפרויקטים פשוטו כמשמעו, אלא לשתול מסר סמוי – “יש לנו פרויקטים מוצלחים”, “אפשר לסמוך עלינו”. כמובן, אי אפשר לכתוב את הדברים האלה באתר, כי אין הנחתום מעיד על עיסתו אך אפשר להוכיח זאת במעשים. זאת ההוכחה הטובה ביותר.

עמודים נוספים שכדאי שיהיו באתר של קבלן, הם דף האודות, דפי הסבר על כל אחד מהשירותים שאתם מספקים, דף המלצות ודף צור קשר.

דוגמה לבניית אתר לחברת שלדג קבלנים:

דוגמה לבניית אתר לקבלנים

עלות של בניית אתר לקבלן

בניית אתר של קבלנים לא צריכה לרושש את הכיס, משום שרוב האתרים לקבלנים הם די פשוטים – למרות שלכל כלל יש יוצא מן הכלל. לרוב, מדובר על אתרי תדמית והם לא מצריכים חיבור למערכות מורכבות כמו מערכת CRM או מערכת סליקת אשראי וניהול הזמנות. מכאן, שהעלות יכולה להיות בין 4000 ל-10,000 ש”ח לאתרים המושקעים.
עיקר העבודה של בונה האתרים מסתכמת באפיון, בבנייה ובעיצוב של האתר. אם הקבלן מעוניין להציג נרטיב קצת אחר, שונה ומבודל באתר לעתים נמליץ לכם להיעזר גם בכותב תוכן שיסגנן את המסרים שלכם באופן שימכור את השירות שלכם ברמה הכי גבוהה שניתן.

זכרו, שהמטרה באתר אינטרנט היא שלא תיראו כמו כולם – ולכן אנו ממליצים שאם כבר אתם בונים אתר, חשוב שתעשו את זה כמו שצריך! יש חברות רבות שמציעות אתרים ב-2000 ש”ח או אפילו בפחות מ-1000 ש”ח, אלו אתרים שלרוב בנויים על תבנית מוכנה ולכן הם מטבעם גנריים ומציבים אתכם ככאלה שנראים “בדיוק כמו כולם”. זאת בדיוק הסיבה, שאם אתם באמת מעוניינים לבלוט ברשת, כדאי לקחת בונה אתרים שיאפיין אתכם באופן אישי וייצור עבורכם את האתר המושלם לצרכים ולנרטיב של העסק שלכם. זה בדיוק מה שאנחנו עושים בוואבי כבר לאורך שנים.

זקוקים לסיוע עם בניית אתרים בהתאמה אישית? מוזמנים לפנות אלינו לטובת ייעוץ והכוונה בנושא בניית אתרים בהתאמה אישית.
לפרטים נוספים, לחצו כאן או התקשרו: 077-9976030

בואו תשמעו מה אומרים עלינו:

חולקים איתכם מידע וטיפים בבניית אתרים:

מאמנים זקוקים למקצועיות והוכחות – כל המתאמנים, לקוחות העבר, ההמלצות. את כל אלה, ואולי גם כמה מאמרים עם ערך מציגים באתר אינטרנט. אז איך בונים אותו בצורה נכונה?
בשוק התחרותי של הקבלנים בישראל ובעולם, במטרה לייצר את הבידול הנדרש – אתר הוא בוודאי אחד מאבני הדרך הראשונים. אז איך בונים אתר לקבלן, ועל מה חשוב להקפיד?
מעצב פנים ללא אתר הוא כמו חנות בגדים ללא חלון ראווה – בלי זה, הלקוחות פשוט לא יגיעו. אז על מה חשוב להקפיד באתר, ואיך גם אתם יכולים לקחת אותו לרמה הבאה?
לוגו - webey