דוגמה לבניית אתר קטלוג – ווילטק אופניים וקורקינטים

מה הפרויקט?

בנינו אתר קטלוג אשר מציג את כל המוצרים של חברת ווילטק, המשווקת כלי תחבורה חשמליים להתניידות.

מה היה המיקוד שלנו בבניית האתר?

האתר עצמו, גם מבחינה עיצובית וגם מבחינת התוכן מכוון בעיקר לצרכנים שכבר יודעים שהם מעוניינים לרכוש את המוצר: אופניים חשמליים או קורקינט. הנחת היסוד מאחורי האסטרטגיה השיווקית, היא שאלו לא צרכנים שצריך להרשים אותם, ולכן הלכנו על עיצוב בייסיק אבל קלאסי. היה לנו חשוב, בעיקר ליצור אתר מהיר ולאפשר ללקוחות לסנן ביעילות את המוצר שמתאים להם, כדי להשאיר פניה ולרכוש את המוצר (או לשאול את הנציג בטלפון שאלות).

#fa9702

#f7c984

#cccccc

#0e0e0e

הקווים העיצוביים שבחרנו בבניית האתר

החברה הגיעה אלינו מראש עם קו עיצובי בצבעי שחור, כתום ולבן – צבעים באופן אישי מאוד התחברנו אליהם, כי הם משקפים משהו אקסטרימי שמתחבר מאוד עם המוצר וקהל היעד. עם זאת, היה לנו חשוב לשמור על קו עיצובי פשוט ולא להתפרע יותר מדי עם עיצוב שיוצא מגדר הרגיל, כי בסוף קהל היעד העיקרי הוא צרכנים שמחפשים לבצע סקר שוק, ולכן לא באנו לשכנע אותם אלא רק לתת את האינפורמציה בצורה קלה ומהירה.

איך דאגנו לייחד אותו מכל אתר אחר בתחום?

נכון להיום, כדי לרכוש את המוצרים צריך להשאיר את הפרטים באתר ולדבר עם נציג. במקרה הזה, פשוט הגענו למסקנה שזה יותר נכון שיווקית – אבל שלא תטעו, האתר נבנה על תשתית של אתר מכירות. המשמעות היא, שבכל רגע שירצה הלקוח יוכל לחבר את האתר לסליקה חיצונית ולהפעיל שירות של סליקה, ואז באופן אוטומטי הלקוחות כבר יוכלו לבצע הזמנות דרך האתר מבלי לדבר עם אף נציג לפני כן.

רוצים גם אתר כזה? נשמח לייעץ ללא עלות:
רוצים גם אתר כזה?
נשמח לייעץ ללא עלות: