דוגמה לבניית אתרי מכירות – OXO Organic

מה הפרויקט?

בניית אתר מכירות לחברה בינלאומית המייצרת ציוד החלקה – OXO Organic

מה היה המיקוד שלנו בבניית האתר?

קהל היעד המרכזי של האתר הוא מספרות מקצועיות שמשתמשות בחומרים איכותיים להחלקות אורגניות, בדרך כלל גם הרבה יותר יקרים מההחלקות הרגילות בשוק בגלל איכותן. מצד שני, האתר צריך להנגיש את המידע לנשים ששוקלות להשתמש בהחלקה לפני שהן מגיעות לספר. האתר הוא אתר מכירות, וכמו כל אתר כזה המיקוד שלנו היה בלתת לגולשים את האפשרות לבצע הזמנה באופן קל ומהיר לפי המוצר שמתאים להם.

#e0ac71

#f2f3f6

#d8ebf2

#23201f

הקווים העיצוביים שבחרנו בבניית האתר

OXO Organic היא חברה שמיתגה את עצמה כ”שיטת ההחלקה הבטוחה בעולם” – כפי שמציג המשפט הראשון באתר שלה. מצד שני, החברה מציגה את עצמה כחברה יוקרתית בתחום ההחלקות. זאת הייתה בדיוק אחת מהמטרות שלנו – להעניק ביטחון לגולש ולהציג אתר מכירות סופר מקצועי, שמציג את החברה בכבוד ללקוחותיה הרבים ברחבי העולם. לכן, קו הצבעים שבחרנו הוא קו צבעים נקי שמשדר יוקרה – זהב, בז’ ושחור.

איך דאגנו לייחד אותו מכל אתר אחר בתחום?

האתר מאוד יעיל ברמת מסע הלקוח, מה שחשוב במיוחד בבנייה של כל אתר מכירות. המותג נחשב ל”מותג עילית” בכל מה שקשור לאיכות ההחלקות בעולם ובישראל בפרט, לכן באופן טבעי ללקוח היו גם לא מעט בקשות ייחודיות כדי להציג את המותג באופן יוצא דופן – את כולן יישמנו ולהלן התוצאה. הלקוח הגיע כבר עם אתר ישן, וביצענו מעבר לוורדפרס בלי תקלות מיותרות, מה שמאפשר ללקוח גמישות מלאה ויכולת לשנות את האתר בכל היבט מתי שירצה.

רוצים גם אתר כזה? נשמח לייעץ ללא עלות:
רוצים גם אתר כזה?
נשמח לייעץ ללא עלות: