בניית אתר תדמית לחברת נדל”ן – שלדג קבלנים

מה הפרויקט?

בנייה של אתר תדמית לחברה קבלנית המתמחה בפרוייקטיי תמ”א 38 והתחדשות עירונית.

מה היה המיקוד שלנו בבניית האתר?

כשנכנסנו לפרויקט ואחרי השיחה עם הלקוח, מיד הבנו שלא מדובר פה רק באתר – אלא שמדובר ב”חלון הראווה” לפרויקטים שביצעה החברה. כבר מדף הבית, מוצגים באתר 3 פרויקטים מרכזיים שביצעה החברה, והמשתמש יכול באמצעות ניווט קל להגיע גם לשאר הפרויקטים לפי האזור שלו. אין בדף הפרויקטים יותר מדי טקסט כדי לא לתת למשתמש “לאבד את עצמו” בתוך הפרויקטים, אלא להתמצא בהם בקלות ובמהירות.

#011c07

#052b1f

#d7a933

#ffffff

הקווים העיצוביים שבחרנו בבניית האתר

שמרנו על עיצוב יחסית נקי, מה שמשדר יוקרה ואלגנטיות מצד אחד ומצד שני – עיצוב בצבע ירוק מה שמשדר בוטיקיות. השילוב של צבעי הזהב והירוק העדינים, מעניקים לאתר כבר את אווירת ההתחדשות שהדיירים מצפים לה. כפי שאפשר לשים לב, קווי העיצוב הם לא הקווים הטיפוסיים של אתרים לחברות נדל”ן, אלא יש כאן משהו שונה, יש פה טוויסט שמעניק אווירה מעט שונה – של חברה ייחודית, בוטיקית, עם יחס אישי ללקוח.

איך דאגנו לייחד אותו מכל אתר אחר בתחום?

אחד השיקולים בבניית האתר, הייתה העובדה שככל שיעבור הזמן יתווספו מן הסתם עוד פרויקטים לגלריה. רצינו להעניק גישה קלה להוספת פרויקטים באתר, בלי שדות מסובכים או דברים שצריך לשבת וללמוד. כך, יצרנו פנל פשוט וקל עבור בעל האתר כך שברגע שמסתיים פרויקט – כבר יוכל להעלות אותו גם באתר ולפרסם אותו לעיני כל בעלי העניין. כמובן, שבעל האתר קיבל מאיתנו הדרכה על כך ומענה לכל שאלה.

רוצים גם אתר כזה? נשמח לייעץ ללא עלות:
רוצים גם אתר כזה?
נשמח לייעץ ללא עלות: