דוגמה לבניית אתר מכירות – NatuRalle

מה הפרויקט?

בניית אתר מכירות ואתר בלוג לחברת קוסמטיקה “נטורלה” שמציגה סדרת מוצרי עור מבוססי קנאביס.

מה היה המיקוד שלנו בבניית האתר?

המוצר עצמו נחשב לחדשני, הרי לא בכל יום אנחנו רואים מוצרי עור מבוססי קנאביס. ללקוחות הפוטנציאליים יש חששות לגבי השימוש בו, לא תמיד מבינים מה היתרונות של שימוש בשמנים ייחודיים מהסוג הזה, ולכן חלק מהאתגר שלנו היה להעביר את המסר בצורה נכונה. לכן, יצרנו סקשן שלם שמציג את יתרונות הקנאביס, חלק נוסף עם שאלות ותשובות שעונות על כל החששות וההתנגדויות, עדויות חמות של לקוחות ועוד. כולם מופיעים כבר בעמוד הראשי.

#094737

#d7e4be

#ffffff

#f7f7f7

הקווים העיצוביים שבחרנו בבניית האתר

בעיצוב האתר היה ברור לנו דבר אחד: אסור שהאתר ייראה כמו “עוד אתר” של מוצרים לעור, אלא שכל המטרה של העיצוב היא להדגיש את הייחודיות של השמנים האלה במיוחד. לכן, הקו העיצובי שבחרנו מכיל איורים של קנאביס, אילוסטרציה שמציגה כיצד זה נראה כשמורחים את החומר על הפנים. בנוסף, צבעים בהירים שמקרינים אנרגיה טובה. כל זאת, תוך שמירה על צבעי המותג של החברה, צבעי ירוק כהה וירוק עדין משולבים יחד.

איך דאגנו לייחד אותו מכל אתר אחר בתחום?

האתר הוא אתר מכירות, והיה לנו חשוב שהתפעול מאחורה יהיה קל גם עבור מי שאינו טכנולוגי באופיו – עשינו הכל כדי שזה יקרה, ויצרנו פנל קל להוספת/הסרת מוצרים. האתר הותאם אישית לצרכי הלקוח כדי לא ליצור עוד אתר עם קטלוג מוצרים ולאפשר ללקוחות לקנות, אלא אתר שמספק לגולש חוויה מסוג אחר – לא אתר מכירות, אלא אתר שמוכר!

רוצים גם אתר כזה? נשמח לייעץ ללא עלות:
רוצים גם אתר כזה?
נשמח לייעץ ללא עלות: