דוגמא לבניית אתר קטלוג – אולימפיק

מה הפרויקט?

הפרויקט הוא בניית אתר קטלוג לחברת “אולימפיק טפטים ופרקטים” – אתר קטלוג שניתן לרכוש דרכו את הטפטים ישירות מהאתר.

מה היה המיקוד שלנו בבניית האתר?

באתר היה לנו חשוב לשמור על המגוון – גיוון בין טפטים בצבעים שונים, עם ציורים שונים, ולשדר תחושה של “צבעוניות” – מה שמתאים מאוד לערכים של אולימפיק.
כדי שהרכישה תהיה נוחה עבור המשתמש יצרנו מודל בו הקונה רואה: את דגם המוצר, הצבעים, המחיר למטר רבוע ועוד ללא צורך בכניסה למוצר עצמו!

פיצ’ר ייחודי שהוספנו: במסגרת בניית האתר יצרנו מחשבון מידות, שחשב את המחיר של הטפט לפי הגובה והרוחב של הקיר או האורך והרוחב של הריצפה – זה מסייע ללקוח לקבל מחיר מדויק לפי המידות שבחר, ללא צורך בשיחה עם נציג. בשורה התחתונה עבור בעל העסק המשמעות היא הגדלת אחוזי הסגירה באופן משמעותי.

#edb9ee

#ffdcb3

#5bbec6

הקווים העיצוביים שבחרנו בבניית האתר

העיצוב הקטלוגי שבחרנו הוא נוח למשתמש, בצבעי טורקיז, כחול, סגול ולבן עם אווירה צבעונית שמתאימה לכלל קהלי היעד. מבחינה מדעית, הצבע הכחול משרה אווירה רגועה יותר על מי שצופה בעמוד, מה שתורם לשיקוף הערכים של המותג אולימפיק.

איך דאגנו לייחד אותו מכל אתר אחר בתחום?

אולימפיק הוא בין האתרים היחידים בנישה שיש להם מחשבון מידות המאפשר הזמנה מראש ללא טעויות והזמנה מבלי לדבר עם נציג, הכל בזכות הפתרונות היצירתיים שהכנסנו בוואבי.
כך, המשתמשים יכולים לקבל רכישה שהיא 100% מדויקת ולקבל קטלוג שהוא ידידותי למשתמשים בצורה יוצאת דופן. התוצאה? הלקוחות של אולימפיק מרוצים, אולימפיק עצמם מרוצים ואנחנו – בשמיים 🙂

רוצים גם אתר כזה? נשמח לייעץ ללא עלות:
רוצים גם אתר כזה?
נשמח לייעץ ללא עלות: