בניית אתרים למאמנים

מאמנים זקוקים למקצועיות והוכחות - כל המתאמנים, לקוחות העבר, ההמלצות. את כל אלה, ואולי גם כמה מאמרים עם ערך מציגים באתר אינטרנט. אז איך בונים אותו בצורה נכונה?

כשאנשים מחפשים בגוגל “בניית אתרים למאמנים” אי אפשר לדעת באמת למה הם מתכוונים. הרי יש כמה וכמה סוגים של מאמנים: מאמני כושר, מאמנים מנטליים, מאמנים לזוגיות, מאמנים כלכליים ועוד. לכן, במאמר הזה ננסה לתת כמה שיותר תשובות לכל אחד מסוגי המאמנים השונים. למען האמת, רובם מצריכים גישה די דומה בכל מה שקשור לבניית האתר שלהם, ועדיין מדובר בגישה שיווקית שונה, בחשיבה על הפרטים הקטנים בהיבט בניית האתר, התפריטים והעיצוב הייחודי למקצוע.

מה שבטוח – אתר הוא כלי המפתח של כל בעל מקצוע בתחום האימון לנוכחות דיגיטלית. בלי אתר, זה פשוט לא אותו הדבר. כשהלקוחות הפוטנציאליים מחפשים את שמכם בגוגל (ומחפשים אתכם… תהיו בטוחים), אתם רוצים שהם ימצאו שם מידע שיאפשר להם להתחבר אליכם, להרגיש שהם כבר מכירים אתכם ובעיקר – שיש להם על מי לסמוך בעבודה ארוכת טווח. לכן, כשאנחנו מדברים על אתר אנחנו לא מדברים על הוצאה אלא למעשה – על השקעה.

איזה סוג של מאמן אתם?

כמעט על אף נישה בתחום האימון לא ניתן לומר שהיא נישה נקייה ממתחרים. בימי האינסטגרם, כשכל בעל מקצוע מגדיר את עצמו כמאמן לתחום מסוים, נוצר מצב שרוב התחומים גדושים בתחרות – ולכן, כשאנחנו ניגשים לבניית אתר בואו נחלק את סוגי המאמנים לקטגוריות, ונבחן איזה סוג של מאמן את/ה:

  • מאמן מנטלי – מאמנים מנטליים לרוב יתאפיינו באתרים מכירתיים עם דף בית בסגנון של תהליך מכירה. הדף יכול להפנות למוצר חינמי, לשיחת ייעוץ או לכל שירות אחר שתראו לנכון להציג בדף הראשי.
  • מאמן כושר – בתחום הזה, עיקר האתר עשוי להתאפיין בתמונות “לפני ואחרי” או בתמונות חטובות של מתאמנים, מה שיגרום להסתכלות על התמונה המנצחת (שגלומה בשירות שלכם כמובן) עוד לפני שהגיע לרכוש את השירות מכם.
  • מאמן בתחום הכסף והפיננסים – בתחומי הכסף, המסרים בעיקר יהיו מסרים תומכים. לרוב, מי שמגיע למאמנים בתחום הזה, מגיע עם קשיים ותסכולים מהיומיום ואנחנו רוצים בראש ובראשונה להראות שיש לנו מקום, להכיל את התסכול והכאב שלו, שאנחנו אנושיים ולא רק “טבלאות אקסל”. כך יש סיכוי הרבה יותר גבוה שכבר דרך האתר נוכל ליצור חיבור עם קהל היעד.

למה מאמנים צריכים אתר אינטרנט?

כמו שאמרנו, התפקיד המרכזי של אתר אינטרנט הוא לשמש כחלון הראווה הדיגיטלי שלכם. חלון הראווה הזה, לא רק מציג את השירותים שלכם, אלא גם מציג את הגישה שלכם, את הערכים שלכם, את מה שמבדיל אתכם מכל הקולגות שלכם, או בקיצור – את הדברים שמייחדים אתכם!
תחשבו על זה כמו שגריר שפועל עבורכם 24/7 ודואג להפיץ את המשימה של העסק שלכם ללקוחות, נותן מעין הצצה קטנה ללקוחות פוטנציאליים אל עבר העולם שלכם ומעביר אותם את המסע שאתם מעבירים אותם בשירות שלכם – רק בקטן יותר.

אז למה זה בכלל חשוב? כי כששכולנו ניגשים לעבודה עם נותן שירות מסוים, כמעט תמיד נחפש את שמו בגוגל. ואם שמכם לא הולך לפניכם, עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם – זה לא סימן טוב. עבורכם – זה יוריד משמעותית את אחוזי הסגירה ויקשה עליכם לצבור יותר לקוחות לעסק. במקום זאת, הביאו את הלקוחות הפוטנציאליים אל העולם שלכם והפכו את הסגירה שלהם לקלה יותר. הפכו את עצמכם למותג שכולם רוצים לעבוד איתו!

מה הכרחי שיהיה בכל אתר של מאמן?

אז אתרים של מאמנים צריכים להכיל מספר מרכיבים מרכזיים, המציגים את המומחיות של המאמן, ומטפחים את האמון עם הלקוחות הפוטנציאליים. דף אודות מפורט על המאמן, ההכשרה שלו, ההיסטוריה שלו בתחום והניסיון הוא דבר שחייב להיות חלק מהאתר. בדף האודות ניתן להציג גם את גישת האימון, ה”אני מאמין” שלו ואת הסיפור האישי שהוביל אותו למקצוע. מומלץ לאפיין זאת עם כותב תוכן מקצועי, כדי ליצור סיפור סוחף ונעים לקריאה שמעודד השארת פרטים באתר.

יש דף אחד שהוא יותר חשוב אפילו מדף האודות, והוא דף הבית. הסיבה המרכזית לכך, היא שדף הבית הוא הדף הראשון למעשה שהגולשים נתקלים בו כשהם מגיעים לאתר. אם הדף הזה לא יהיה מושך מספיק, אם הוא לא יהיה מרשים מספיק – הגולשים יעזבו את האתר (וזה לא משנה שהדפים האחרים נראים מעולה, אם הם לא מגיעים אליהם).

דפים נוספים הם: דף יצירת קשר ודפי שירותים, המפרטים את כל אחד מהשירותים שהמאמן מספק ללקוחותים. מעבר לכך, ניתן להוסיף דפים ייחודיים באתר בהתאם לאפיון בהתאמה אישית שאנחנו מבצעים ב-Webey.
המטרה שלנו בוואבי, היא לבנות לכם אתר מותאם אישית כזה שהופך אתכם לשונים מכולם בתחומכם, ומדגיש את הייחודיות שבשבילה פתחתם את העסק!

זקוקים לסיוע עם בניית אתרים בהתאמה אישית? מוזמנים לפנות אלינו לטובת ייעוץ והכוונה בנושא בניית אתרים בהתאמה אישית.
לפרטים נוספים, לחצו כאן או התקשרו: 077-9976030

בואו תשמעו מה אומרים עלינו:

חולקים איתכם מידע וטיפים בבניית אתרים:

מאמנים זקוקים למקצועיות והוכחות – כל המתאמנים, לקוחות העבר, ההמלצות. את כל אלה, ואולי גם כמה מאמרים עם ערך מציגים באתר אינטרנט. אז איך בונים אותו בצורה נכונה?
בשוק התחרותי של הקבלנים בישראל ובעולם, במטרה לייצר את הבידול הנדרש – אתר הוא בוודאי אחד מאבני הדרך הראשונים. אז איך בונים אתר לקבלן, ועל מה חשוב להקפיד?
מעצב פנים ללא אתר הוא כמו חנות בגדים ללא חלון ראווה – בלי זה, הלקוחות פשוט לא יגיעו. אז על מה חשוב להקפיד באתר, ואיך גם אתם יכולים לקחת אותו לרמה הבאה?
לוגו - webey