10 טיפים לבניית אתרים שיסייעו ביצירת האתר המושלם!

בניית אתר מכילה לא מעט אתגרים ורבדים רבים כמו: עיצוב, תכנות, בנייה נכונה של האתר, התאמה ל-SEO ועוד. אז איך תבנו אתר נכון?

בניית אתר אינטרנט היא אחת המשימות החשובות ביותר עבור כל עסק קטן או גדול כיום. אתר מקצועי משקף את תדמית העסק, מציג את המוצרים והשירותים שלו ומהווה ערוץ תקשורת ישיר עם הלקוחות הפוטנציאליים. עם זאת, בניית אתר איכותי היא משימה מורכבת הדורשת ידע טכני, הבנה עסקית ויצירתיות עיצובית. בטרם תיגשו לפרויקט, חשוב להיערך כראוי על ידי הגדרת מטרות ברורות, תקציב הולם, לוח זמנים סביר ובחירת צוות מקצועי. הטיפים הבאים לבניית אתר יסייעו לכם להתמודד עם האתגרים השונים הכרוכים בבניית אתר, ויסייעו לכם לבנות אתר איכותי שישרת היטב את העסק שלכם:

טיפים לבניית אתרים

טיפ #1: מה רוצים הלקוחות? הבנה מעמיקה של קהל היעד היא המפתח

בניית אתר עסקי מתחילה בהבנה עמוקה של קהל היעד. מי הם הלקוחות שלכם? מהם מאפייניהם הדמוגרפיים, הרגלי הצריכה וההעדפות שלהם? מה הם מחפשים באתר שלכם? באילו פתרונות הם מעוניינים? לדוגמה, בנייה של אתר לעורך דין תהיה שונה בתכלית מבניית אתר לצלם ברמת העיצוב, רק לאחר מחקר מקיף תוכלו לתכנן את מבנה האתר, את הניווט, התוכן והעיצוב כך שיענו בצורה המיטבית על צרכי הלקוחות שלכם. אם האתר לא מותאם לקהל היעד, סביר להניח שקהל היעד שלכם ידחה אותו ויאבד עניין תוך שניות.

 

טיפ #2: שדרגו לתבנית עיצוב מתקדמת וחסכו זמן וכסף רב

בחלק גדול מן המקרים בניית אתר מאפס דורשת משאבים רבים של זמן וכסף. לכן, אם אתם בונים אתר באופן עצמאי, מומלץ מאוד לבחור תבנית עיצוב קיימת מתקדמת שתספק לכם מערכת שלמה. תבניות איכותיות כוללות ערכות עיצוב מודולריות, אפשרויות התאמה אישית, תמיכה בגרסת מובייל, מערכות ניהול תוכן, טפסים, מנועי חיפוש ועוד. השימוש בתבנית איכותית חוסך עלויות פיתוח גבוהות ומאפשר להתמקד בתוכן ושיווק האתר.

 

טיפ #3: אתר תדמית ללא גרסת מובייל? מנותק מהמציאות ב-2024

נכון להיום מעל 50% מגלישת האינטרנט מתבצעת ממכשירים ניידים כמו סמארטפונים וטאבלטים. מספר זה רק עולה עם השנים. לכן, כל אתר תדמית שרוצה להיות רלוונטי חייב לכלול גרסת מובייל אופטימלית ונגישה. גרסה זו צריכה להיטען במהירות, להציג את כל התכנים והמידע החיוני, ולאפשר חוויית משתמש נוחה גם במסכים קטנים. בלעדיה, האתר ימצא לא רלוונטי ומנותק מהמציאות של 2024.

 

טיפ #4: בחרו כתובת אתר שקל לזכור כדי לשמר לקוחות

הכתובת של האתר היא המפתח להגעה חוזרת של לקוחות. לכן כדאי לבחור שם דומיין קצר, תמציתי וקל לכתיבה שמשקף היטב את מהות העסק. כתובת ארוכה או מסורבלת תקשה מאוד על הקלדה נכונה בעתיד ועלולה למנוע מלקוחות מן העבר לחזור לאתר. כתובת קליטה מהווה גורם חשוב לצורך שימור לקוחות לאורך זמן.

 

טיפ #5: מהירות אתר גבוהה הכרחית לחוויית משתמש טובה

מהירות טעינת האתר היא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על חוויית המשתמש ועל שיעורי הנטישה. מחקרים מראים שכל שנייה נוספת בזמן הטעינה מגדילה את שיעור הנטישה בכ-30%! לכן, חיוני להשקיע מאמצים רבים באופטימיזציה למהירות מקסימלית: שיפור האחסון והשרתים לגרסאות מהירות יותר, ייעול ודחיסת קוד ומדיה באתר, קיצור מסלולי ניווט ועוד. אתר עם טעינה מהירה נתפס אצל המבקרים כאיכותי ומקצועי יותר.

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לבניית אתר עוד היום:

טיפ #6: כל עמוד באתר צריך להתמקד ולהדגיש מטרה ברורה אחת

בתהליך בניית ועיצוב האתר, חשוב להגדיר בצורה ברורה מהי המטרה המרכזית של כל עמוד ולהתמקד בה. לדוגמה, עמוד “אודות” אמור להציג את החברה, עמוד “צור קשר” צריך להציג דרכים ליצירת קשר וכו’. עמוד ללא מטרה מוגדרת יבלבל מבקרים ויעלה את שיעורי נטישת האתר. יש להימנע ככל האפשר ממסרים משניים בכל עמוד.

 

טיפ #7: הקפידו על מבנה היררכי ברור

באתר תדמית המכיל עשרות עמודים ותכנים, חשוב להקפיד על מבנה היררכי פשוט וברור המסייע למבקרים לנווט בקלות בין העמודים השונים. לדוגמא: עמוד ראשי > קטגוריות על > קטגוריות משנה > עמודי תוכן. ההיררכיה הברורה מונעת תסכול ובלבול אצל המבקרים ותורמת לחוויית משתמש נעימה יותר המשפרת גם את סיכויי ההמרה ללקוחות.

 

טיפ #8: אפשרויות יצירת קשר רבות מגדילות המרה ללידים ומכירות

חשוב שכל אתר עסקי יכלול מגוון רחב ככל האפשר של אפשרויות יצירת קשר – טפסים, כתובות מייל וטלפונים, טפסי וואטסאפ נציג צ’אט ועוד. ככל שבאתר קיימים יותר ערוצים נוחים ליצירת קשר, כך גדלים הסיכויים שהמבקרים באתר יצרו איתכם קשר ויהפכו בהמשך ללידים ולקוחות ממשיים שיביאו הכנסות לעסק.

 

טיפ #9: עיצוב מותאם אישית לפי סוג העסק

בתהליך בניית אתר אינטרנט לעסק, חשוב להתאים אישית הן את העיצוב והן את תכני האתר לסוג העסק הספציפי ולשירותים שהוא מספק. לדוגמא, בניית אתר למשרד עורכי דין שונה באופן מהותי מבניית אתר לחנות מקוונת. באתר של עורכי דין חיוני לשים דגש על הוספת תכנים כגון: תחומי מומחיות, ניסיון מקצועי, מאמרים ומדריכים רלוונטיים, אישורי הסמכה וכן הלאה, זאת בניגוד לאתר חנות בו יש לשים דגש על העלאת מוצרים וביקורות למשל. 

 

טיפ #10: הוסיפו סיפור אישי ואנושי מאחורי המותג שלכם

במסגרת בניית אתר התדמית, עמוד האודות הוא ההזדמנות לחשוף בפני המבקרים את הסיפור האישי שמאחורי העסק. במקום לכתוב טקסט יבש על החברה, כדאי לספר את הסיפור בצורה מעניינת ומושכת. לדוגמא, תארו את הרעיון מאחורי ההקמה, ספרו על אתגרים שעברתם, שתפו תמונות וסרטונים מההווה והעבר. סיפור אישי יוצר קרבה רגשית ומחבר את המבקרים באתר למותג.

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לבניית אתר עוד היום:

זקוקים לסיוע עם בניית אתרים בהתאמה אישית? מוזמנים לפנות אלינו לטובת ייעוץ והכוונה בנושא בניית אתרים בהתאמה אישית.
לפרטים נוספים, לחצו כאן או התקשרו: 077-9976030

בואו תשמעו מה אומרים עלינו:

חולקים איתכם מידע וטיפים בבניית אתרים:

האם רואי חשבון צריכים אתר? התשובה הקצרה… כן. התשובה הארוכה… בטח שכן! רואי חשבון הם עסק לכל דבר ועניין, ועליהם להתייחס אליו ככזה.