מחירון דפי נחיתה / One Pagers לשנת 2024

למה לשלם על דף נחיתה אלפי שקלים כשאפשר לקנות אותו בזול, או פשוט לבנות אותו במערכת בסיסית ללא עלות? במאמר הבא, נענה על השאלה בפירוט.

כל מי שבא במגע עם עולם הקמפיינים, ודאי יודע שאחת החוליות הכי חשובות בכל קמפיין היא דף הנחיתה. לעתים זהו גם החלק המשמעותי שבו נצטרך להשקיע בבנייה. הבעיה היא, שמספיק לשוטט באיזו קבוצת פייסבוק כדי לראות שמחיר דף נחיתה הוא מאוד לא אחיד – דפי נחיתה מסוימים מוצעים במאות שקלים, בעוד שאחרים מוצעים בלא פחות מ-4,000 ש”ח וחלק אף יכולים להגיע ל-6,000 או 10,000 ש”ח. אז האם מדובר במחיר מנופח, או שבאמת שווה להשקיע המון כסף בדף נחיתה ממיר? ובכלל, עבור מי מכם שכבר יש לו דף נחיתה – מה משתלם יותר, לבנות דף נחיתה חדש או לבצע אופטימיזציה לדף הנחיתה הקיים? על הכל נענה במאמר הבא בפירוט.

מחשבון כמה זה עולה

מחיר של דפי נחיתה – ממה הוא מושפע?

התשובה הקצרה היא שהעלות הבסיסית לדף נחיתה פשוט יכולה להיות כ-2,000 ש”ח, בעוד שדף נחיתה מורכב ואיכותי יכול לעלות הרבה יותר מכך. עלויות ההקמה של דף נחיתה כוללות תכנון ועיצוב גרפי, כתיבת תוכן, אופטימיזציה למנועי חיפוש, בניית טפסים ואינטגרציה עם מערכות ניהול לקוחות ועוד. בטבלה הבאה ניתן לראות בבירור מה משפיע עליו, על פי דפי הנחיתה המוצעים בשוק:

 

פרמטר דף נחיתה בסיסי דף נחיתה + כתיבת תוכן ברמה גבוהה דף נחיתה מתקדם עם מערכת סליקה
מחיר 500-1500 2000-4000 4000-10000
מיתוג אישי לא בדרך כלל כן בדרך כלל כן
כמות סקשנים 3-5 5-7 7-15
גישת העיצוב מתוך תבנית מראש עיצוב מותאם אישית עיצוב מותאם אישית
דף תודה יש יש יש
מהירות שרת איטית תלוי מהירה
מערכת סליקה אין, ניתן לחבר עצמאית אין, ניתן לחבר עצמאית יש

*המחירים וההערכות המופיעות בטבלה מבוססות על הממוצע בשוק.

 

דפי נחיתה – והמיומנות הנדרשת

התפקיד של דפי נחיתה הוא מאוד פשוט, אבל מורכב: לשכנע את הגולש להפוך ממבקר בדף לליד – כלומר או לגרום לו להשאיר את הפרטים, או לגרום לו להתקשר בעצמו. אבל רק זה, גם לא מספיק; כי אם יהיה לנו דף נחיתה שממיר 50% מהגולשים והטלפונים שבו יהיו לא רלוונטיים – האם הדף שווה את הכסף? אנחנו מניחים שלא.

המסקנה המתבקשת: דף נחיתה איכותי הוא כזה שיודע להפוך ביקורים לכסף$$.

לכן, ודאי כבר הבנתם שלא מדובר במשימה פשוטה וזה נכון – היא באמת שמורה למקצוענים בלבד, החל מקופירייטר עילית ועד לבונה ומעצב. בניית דף נחיתה איכותי וממיר דורשת מיומנות רבה, החל מעיצוב גרפי וכלה בבחירת המסרים ואופן הצגתם.

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לבניית אתר עוד היום:

אילו גורמים משפיעים על מחיר דף נחיתה?

אז אין לזה תשובה חד משמעית, מאחר שהמחיר של דף הנחיתה מושפע ממגוון רחב של גורמים ויכול לנוע בטווח עצום בין מאות שקלים לעשרות אלפי שקלים לדף. זה תלוי באורך והמורכבות, ברמת העיצוב והפיתוח הנדרשים, בעלויות תפעול ותחזוקה שוטפות ובעוד שלל גורמים שונים. כל אלה הופכים את המחיר לדינמי וכמעט בלתי אפשרי לדעת אותו מבלי לאפיין את הצרכים קודם לכן. תמחור מדויק מחייב לבצע את הפרויקט בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוח ולקבוע יעדים ודרישות ברורות שעל-פיהן ניתן יהיה להציע הצעה מפורטת ושקופה. יש להבדיל בין תמחור של דף נחיתה לבין תמחור של אתר, אלה שני דברים שונים לגמרי.

 

פרמטר 1: אורך דף הנחיתה

ככל שדף הנחיתה ארוך ומפורט יותר, כך תגדל עלות הבנייה שלו. דף קצר ותמציתי ניתן להכין במספר שעות בודדות, בעוד דף מפורט הכולל הסברים נרחבים, טקסט רב, תמונות וסרטונים יכול לדרוש עשרות שעות עבודה. הכנת תוכן איכותי היא תהליך לא מהיר, הדורש מחקר והבנה של הנושא, בניית מבנה לוגי של הדף, כתיבת טיוטות ועריכה לשונית. יתרה מכך, ככל שיש יותר מרכיבים כגון טקסט, תמונות, איורים, אינפוגרפיקה ועוד, כך נדרש תיאום בין אנשי מקצוע שונים והליך הפקה ארוך ומורכב יותר שגורם לעליית המחיר.

 

פרמטר 2: מורכבות הנושא

דפי נחיתה לנושאים טכניים כמו תוכנה, אלקטרוניקה או מוצרים רפואיים, או נושאים מורכבים כמו עריכת דין, משפט, כלכלה ופיננסים, דורשים מומחיות ייעודית של בעלי המקצוע אשר כותבים ועורכים את התוכן. יש צורך בהבנה מעמיקה של התחום כדי להסבירו בצורה נכונה, לבחור את הנקודות והדגשים החשובים, ולנסח הכל בשפה בהירה לקורא הממוצע. כותבים מומחים בתחומים אלה מציעים שעות עבודה בתעריף גבוה יותר, מה שמשפיע על המחיר של דף הנחיתה בסופו של דבר.

 

פרמטר 3: ניסיון של בונה הדף

אנשי מקצוע מנוסים שבונים דפי נחיתה זמן רב ועוסקים בתחום שנים רבות מכירים היטב את הדרישות והאתגרים, צברו ידע רב בשיווק דיגיטלי, ומסוגלים לייעץ ללקוח כיצד לבנות דף אופטימלי ויעיל ביותר עבור העסק שלו. הם יודעים לזהות צרכים לא מודעים של הלקוח ו”לקרוא בין השורות” כדי לספק מענה מלא. כל זה מצדיק מחיר גבוה יותר בהשוואה לאנשי מקצוע מתחילים.

 

פרמטר 4: שימוש בתבניות או עיצוב מאפס

עבודה מתוך תבנית קיימת חוסכת בעלויות של תהליך העיצוב מאפס, אך לעיתים קרובות נדרש מיתוג מחדש או התאמה נרחבת כדי להנגיש את התבנית לנושא ולמטרות הייחודיות של הדף. שילוב והתאמת אלמנטים חזותיים שונים בין עיצוב קיים לחדש דורש ידע וניסיון רב. לכן, במקרים בהם לא נעשה שימוש בתבניות מוכנות העבודה תהיה יקרה יותר. 

 

פרמטר 5: אחסון ותשתית

הקצאת משאבים לאחסון דפי נחיתה בשרת או בענן מבטיחה זמינות גבוהה לאורך זמן עבור תנועת הגולשים. יחד עם זאת, פעולה זו כרוכה בעלויות חודשיות של שרתים, רוחב פס, גיבויים ואבטחת מידע. עלויות אלה מושפעות ממספר הגולשים וכמות התנועה לדף, כמו גם מהיקף שטח האחסון שנדרש לסרטונים, תמונות וקבצים נלווים. מדובר בגורם חשוב ומשמעותי אותו יש לכלול בעלויות של הקמת דף נחיתה. 

 

פרמטר 6: שילוב אמצעי תשלום בדף נחיתה

אחד התפקידים החשובים של דפי נחיתה רבים הוא לאפשר למבקר לבצע רכישה או הזמנת שירות כבר בביקורו הראשון. כדי לאפשר זאת, יש לשלב בדף נחיתה טופס הזמנה ולחבר אותו לשרת של ספקית הסליקה, או לפחות לאפשר שליחת טופס ידני לביצוע הזמנה. תהליך זה של אינטגרציה עם ספקית תשלומים דורש השקעת זמן ניכרת של מפתח האתרים, ולעיתים אף רכישת רישיונות ייעודיים. לעיתים קרובות החיבור לשרתי הסליקה מורכב מבחינה טכנית, ומחייב ידע וניסיון ספציפיים. לכן, שילוב יכולת אמצעי תשלום בדף נחיתה מגדיל בהכרח את עלויות הפיתוח והתחזוקה.

 

מה כוללת אופטימיזציה לדפי נחיתה וכמה היא עולה?

תחזוקה שוטפת יכולה לכלול אופטימיזציה לדף בהתאם לקמפיינים, שינויים עיצוביים, ניטור ביצועים ועוד. תחזוקה זו יכולה להגיע לעלות של מאות או אלפי שקלים מדי חודש – טווח רחב למדי, אך זה מאוד תלוי מה התחזוקה הזו כוללת.

כדי לקבוע את התקציב המתאים לכם, כדאי לבחון כמה דפי נחיתה נחוצים ובאיזו מורכבות, ובהתאם לכך להעריך את כמות התנועה וההמרות הצפויה מהם. ככל שהעלויות גבוהות יותר אך מובילות ליותר הכנסות, ניתן להצדיק השקעה גדולה יותר בדפי הנחיתה כמנוע צמיחה אסטרטגי. מעקב שוטף אחר ביצועי דפי הנחיתה יאפשר שיפור מתמיד של התוצאות – כך שזכרו שמדובר פה ב-ROI (החזר השקעה) ולכן לא מומלץ לבחור ב”הכי זול” אלא בשירות שישפר את תוצאות דף הנחיתה שלכם לרמה הגבוהה ביותר. כל שקל שתשקיעו באופטימיזציה יתורגם לכדי פי כמה וכמה יותר הכנסות עבורכם מהקמפיין.

 

לסיכום, כן – דפי נחיתה הם דבר חשוב

דפי נחיתה הם חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של כל ארגון, וזאת הסיבה שמחליטים להשקיע בהם באופן לא מבוטל. כשהם בנויים נכון, יש להם פוטנציאל רווח והשפעה אדירה על החזר ההשקעה בסוף המשפך השיווקי.
הם מקבלים תנועת גולשים ממקורות שונים כמו מודעות, דוא”ל שיווקי וקמפיינים ברשתות חברתיות, ותפקידם לשכנע את הגולשים לבצע פעולה רצויה כמו הזמנה, הרשמה או רכישה. כדי שדף נחיתה יהיה יעיל, עליו להיות מעוצב היטב, אינטואיטיבי, ומותאם למטרות העסק.

 

מעוניינים בדף נחיתה ממיר שמביא לידים?

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לבניית אתר עוד היום:

זקוקים לסיוע עם בניית אתרים בהתאמה אישית? מוזמנים לפנות אלינו לטובת ייעוץ והכוונה בנושא בניית אתרים בהתאמה אישית.
לפרטים נוספים, לחצו כאן או התקשרו: 077-9976030

בואו תשמעו מה אומרים עלינו:

חולקים איתכם מידע וטיפים בבניית אתרים:

האם רואי חשבון צריכים אתר? התשובה הקצרה… כן. התשובה הארוכה… בטח שכן! רואי חשבון הם עסק לכל דבר ועניין, ועליהם להתייחס אליו ככזה.