דוגמה לאתר לוח הופעות לסטנדאפיסט – אלי יצפאן

מה הפרויקט?

בניית אתר תדמית לסטנדאפיסט אלי יצפאן.

מה היה המיקוד שלנו בבניית האתר?

אלי יצפאן הוא דמות מוכרת מאוד בנוף הישראלי. מה אי אפשר להגיד עליו: הוא שחקן, קומיקאי, חקיין, מפיק וגם סטנדאפיסט. גם אחרי שזכה בשלושה פרסי מסך הזהב ופרס האקדמיה לטלוויזיה, אלי ממשיך להצחיק אותנו על הבמה עם הופעות סטנדאפ. מטרת האתר שבנינו לו, הייתה ליצור אתר שמציג את לוח ההופעות הקרובות, וגם מושך את הגולשים לקנות כרטיס להופעה.

#2f01ff

#3158ff

#f4f4f4

#fbd64f

הקווים העיצוביים שבחרנו בבניית האתר

מטרת הקווים העיצוביים בבניית האתר, הייתה להכניס את הגולשים כבר לתוך האווירה של הופעת הסטנדאפ שלו. זה בא לידי ביטוי גם ברמת התמונות המתחלפות מהופעות של יצפאן, וגם בתיבת הציטוט שבה יצפאן כביכול מסתכל על הקהל. לפעמים, לפרטים הקטנים האלה יש משמעות פסיכולוגית אדירה על הגולש – כי לא משנה כמה אתר יהיה מעוצב יפה, הגולש חייב להרגיש חיבור לדמות, וזה קריטי במיוחד רגע לפני שקונים את הכרטיס. מבחינת הקו העיצובי, בחרנו בצבעים שמשתלבים מעולה עם תאורת הבמה מאחורה, מה שמייצר מבנה דף אסתטי ונוח לעין.

איך דאגנו לייחד אותו מכל אתר אחר בתחום?

בהרבה מאוד אתרים של סטנדאפיסטים וסוכנויות של כרטיסים להופעות, נראה שלוח ההופעות לא מופיע בצורה הכי ברורה. לפעמים צריך לעבור בין תפריטים או לרדת במורד העמוד כדי להגיע לחלק שבו מראים את לוח ההופעות. זה מה שגורם, פעמים רבות לגולשים לנטוש את הדף ובסופו של דבר – לא לקנות כרטיס. אצל אלי יצפאן, היה לנו חשוב שהכרטיסים יהיו במיקום בולט ולכן דאגנו לאזור שלם רק למטרה הזו, באופן גדול ובולט.

רוצים גם אתר כזה? נשמח לייעץ ללא עלות:
רוצים גם אתר כזה?
נשמח לייעץ ללא עלות: