בניית אתרים בוורדפרס – המדריך המלא

איך הפכה וורדפרס לפלטפורמה הפופולרית ביותר לבניית אתרים? ואיך גם אתם יכולים לתעל אותה כדי לבנות אתר מדהים לעסק שלכם?

כמו הרבה אנשים אחרים, יכול להיות שגם לכם יש עסק כבר הרבה זמן, אבל כבר הספקתם לשמוע אינספור פעמים משפטים בסגנון של “ההצעה שלך מאוד עניינה אותי, אבל חיפשתי אותך באינטרנט ולא מצאתי” – והנה, איבדתם לקוח. הרבה בעלי עסקים לא בונים אתר, פשוט כי העלות נראית להם גבוהה מדי או שהם בכלל לא מבינים למה זה משתלם. אבל האמת, שבעידן של היום כולנו כבר יודעים – לא לבנות אתר זה הלכה למעשה לפגוע בעסק, כלומר בפרנסה שלכם. לכן, בשנת 2024 אתר אינטרנט הוא חובה לכל בעל עסק באשר הוא! אבל רגע… מה בכלל כולל התהליך של בניית אתר בוורדפרס, והאם זה עדיף על פני פלטפורמות פשוטות יותר כמו וויקס?

בניית אתרים בוורדפרס (1)

למה וורדפרס הפכה לאחת הפלטפורמות המובילות בעולם?

פלטפורמת וורדפרס טומנת בחובה יתרונות רבים, אשר הפכו אותה לפופולרית במיוחד לבניית אתרים לעסקים בכל רחבי העולם. כך הפלטפורמה הזו תעזור לכל בעל עסק לבנות אתר מקצועי, אשר מציג את העסק שלו בכבוד:

  • קהילת מפתחים פעילה וספריית תוספים ענקית – וורדפרס מסתמכת על קהילה עצומה של מפתחים, אשר פועלים באופן שוטף לצורך שיפור הקוד וחוויית המשתמש בפלטפורמה. כמו כן, מדי יום נוספים תוספים חדשים לספרייה הייחודית של וורדפרס, אותם ניתן להתקין בקלות ולהרחיב את יכולות האתר. קהילת המפתחים הענפה מבטיחה שוורדפרס תמיד תהיה מעודכנת עם הטכנולוגיות החדשות ביותר, וספריית התוספים האדירה מכילה כיום אלפי תוספים לכל צורך – עיצובים ויזואליים, ערכות ניהול משתמשים, תוספי SEO ועוד. אם אין תוסף שמתאים לצרכים שלכם, ניתן תמיד לבקש פיתוח תוסף חדש – ברוב המקרים הבקשה תאושר.
  • עצמאות מוחלטת בבנייה וניהול האתר – יתרון בולט נוסף של וורדפרס, הוא העצמאות המוחלטת בניהול האתר. אינכם תלויים בגורם חיצוני כלשהו מלבד רכישת חבילת אחסון זולה יחסית. הפלטפורמה, בניגוד לפלטפורמות אחרות, מעניקה שליטה מלאה על האתר, החל מעיצוב הממשק והתפריטים וכלה בהוספת תכנים, עמודים ומדיות. בנוסף, אינכם מחויבים בתשלום עמלות או עלויות נוספות כלשהן, מה שמאפשר הכנסה נקייה מפרסומות או שירותים באתר.
  • פלטפורמה מובילה לקידום ובניית אתרים – וורדפרס נחשבת לפלטפורמה איכותית וידידותית למנועי חיפוש, עם אפשרויות רבות לקידום אורגני כגון אופטימיזציה של כותרות, כתובות עמודים, תיאורי אתר ועוד. ממשק העריכה שלה נוח לשימוש מכל מכשיר. בנוסף, מערכת ניהול התוכן של וורדפרס בטוחה, מתקדמת וכוללת אפשרויות רבות להתאמה אישית, בזכות כך היא מאפשרת בנייה של אתרי תוכן איכותיים וחנויות מקוונות מצליחות ללא צורך בידע קוד נרחב.

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לבניית אתר עוד היום:

שרת אחסון – שלב מרכזי בבניית אתר בוורדפרס

הצעד הראשון בהקמת אתר וורדפרס, הוא חיבור הפלטפורמה לשרת האינטרנט. קיימות שתי אפשרויות עיקריות להתקנה: הורדה ידנית של קבצי וורדפרס מאתר wordpress.org והעלאתם לשרת, או התקנה אוטומטית בלחיצת כפתור באמצעות תוסף ייעודי הזמין ברוב שירותי האחסון.

לאחר ההתקנה, ניתן לגשת לממשק ניהול התוכן של וורדפרס דרך כתובת שנראית כך: www.[yourdomain.com]/wp-admin

תוך שימוש בפרטי הרישום למערכת. מומלץ להשאיר חלון דפדפן נוסף פתוח עם תצוגת האתר עצמו, כדי לראות בזמן אמת כיצד כל שינוי בניהול התוכן משפיע על המראה והתפקוד של האתר. כפי שניתן לראות, התקנה של וורדפרס היא פעולה פשוטה ומהירה, כזו שאינה דורשת ידע טכני רב. אפשרות זו מאפשרת לכל אדם או עסק להרים אתר וורדפרס לאוויר במהירות.

 

איך התוכן באתר ינוהל?

לאחר בניית האתר בוורדפרס, עם הכניסה לוורדפרס באמצעות פרטי ההתחברות, נפתח בפנינו ממשק ניהול התוכן המרכזי. ממשק זה מאורגן היטב ונוח לתפעול – בצד ימין מופיע תמיד תפריט האפשרויות וההגדרות, ואילו בצד שמאל מוצגות ההגדרות הספציפיות של האפשרות שנבחרה. בראש המסך קיים סרגל כלים עם קיצורי דרך שימושיים.

בלחיצה על כרטיסיית “לוח בקרה”, נפתחות שתי כרטיסיות משנה: “ראשי”, המובילה ללוח הבקרה המרכזי, ו”שדרוגים” המציגה רשימה של נושאים, תוספים ותבניות הדורשים שדרוג. ממשק זה, מאפשר ניהול קל וברור של כל היבטי האתר, מעדכון תוכן ועד שדרוגים והתקנת תבניות. כל מי שמנהל אתר, זוכה למעשה בכלי ידידותי, אינטואיטיבי מאוד וקל יחסית שמכיל אינספור אפשרויות ותוספים שמעניקים לכל עסק נראות מקצועית ומסייעים בהגדלת כמות ואיכות הלידים שמגיעה.

 

ניהול האתר מתבצע דרך “לוח הבקרה”, המאפשר ניהול שוטף ועדכון של האתר. תת הלשונית “ראשי” מובילה ללוח הבקרה המרכזי ומספקת סטטיסטיקות ונתונים שונים על תוכן האתר ופעילות המשתמשים.

תת הלשונית “שדרוגים” מציגה רשימת עדכונים, שם תוכלו למצוא שדרוגי גרסה ותוספים זמינים להתקנה. אם קיימים שדרוגים המחכים לביצוע, המספר מופיע בתוך עיגול אדום ליד שם הלשונית. שדרוגים אלה חיוניים לביטחון האתר ולשמירה על תאימות לטכנולוגיות העדכניות ביותר.

 

ניהול תוכן דינמי בעזרת הפוסטים

צפייה בפוסטים קיימים ועריכתם

תת הלשונית “כל הפוסטים” מציגה את כל הפוסטים שפורסמו באתר, לצד אפשרויות עריכה ושינויים בכל אחד מהם. כך ניתן בקלות לעקוב אחר התוכן הקיים ולעדכנו בהתאם לצורך.

יצירת תוכן חדש

תת הלשונית “פוסט חדש” מובילה לעורך הפוסטים של וורדפרס, שם ניתן ליצור ולפרסם בקלות רבה פוסטים חדשים ודפי תוכן באתר. התהליך פשוט ואינטואיטיבי.

ניהול קטגוריות ותגיות

בעזרת קטגוריות ותגיות ניתן לארגן את הפוסטים והדפים לפי נושאים וקטגוריות שונות, ובכך להקל על המשתמשים במסגרת ניווט באתר. ניתן ליצור, לערוך ולמחוק קטגוריות ותגיות בקלות.

 

ניהול ויצירה של דפי תוכן

עריכה ומעקב אחר דפי האתר הקיימים

תת הלשונית “כל העמודים” מציגה את כל דפי התוכן הקיימים באתר, עם אפשרויות עריכה של תוכן, מבנה והגדרות הדף. כך ניתן לנהל ולעדכן בקלות את דפי האתר.

יצירת דפי תוכן חדשים

אם ברצונכם להוסיף דף תוכן חדש, תת הלשונית “עמוד חדש” מובילה ישירות לעורך התוכן שם תוכלו למצוא אפשרויות רבות לעיצוב ושליטה על מבנה הדף החדש. התהליך פשוט ונוח.

 

ניהול קבצי מדיה באמצעות הספרייה והעלאת קבצים חדשים

צפייה בקבצים הקיימים דרך הספרייה

תת הלשונית “ספרייה” מציגה את כל קבצי המדיה בשימוש באתר כגון תמונות, סרטי וידאו ומסמכים. כך ניתן לאתר בקלות קובץ מסוים ולהסתכל על השימושים שלו בתוך האתר.

העלאת קבצי מדיה חדשים

אם אתם מעוניינים להעלות קובץ חדש כגון לוגו או וידאו, תת הלשונית “קובץ חדש” מאפשרת לכם לבחור קבצים מתוך המחשב ולהעלות אותם אל ספריית המדיה. 

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לבניית אתר עוד היום:

זקוקים לסיוע עם בניית אתרים בהתאמה אישית? מוזמנים לפנות אלינו לטובת ייעוץ והכוונה בנושא בניית אתרים בהתאמה אישית.
לפרטים נוספים, לחצו כאן או התקשרו: 077-9976030

בואו תשמעו מה אומרים עלינו:

חולקים איתכם מידע וטיפים בבניית אתרים:

האם רואי חשבון צריכים אתר? התשובה הקצרה… כן. התשובה הארוכה… בטח שכן! רואי חשבון הם עסק לכל דבר ועניין, ועליהם להתייחס אליו ככזה.