דוגמה לבניית אתר לוח הופעות – רותם אבוהב

מה הפרויקט?

אתר תדמית לסטנדאפיסטית והשחקנית הידועה רותם אבוהב.

מה היה המיקוד שלנו בבניית האתר?

כשיצרנו את האתר, אחת המטרות המרכזיות שהגדרנו לעצמנו, הייתה להגיע למקום הראשון בגוגל במילות המפתח שקשורות לחיפוש הופעה של רותם. לדוגמה: “הופעה של רותם אבוהב”, “רותם אבוהב הופעות קרובות” ועוד. למרות שזו נשמעת משימה פשוטה יחסית, צריך לזכור שלרותם בהיותה סטנדאפיסטית מוכרת, יש כמה וכמה אתרים וחברות שמציגים אותה באופן קבוע. לכן, מטרת האתר היא להציג את כל ההופעות של רותם במקום אחד – כדי לעזור לגוגל להבין שזה האתר הרלוונטי ביותר למי שמחפש הופעות שלה.

#bd3c17

#000000

#ec190d

#160000

הקווים העיצוביים שבחרנו בבניית האתר

ברמת החוויה, כשנכנסים לאתר של רותם ובכלל של כל סטנדאפיסט, אנחנו נחפש להכניס את הגולש “לתוך החוויה” עוד לפני שהיה בסטנדאפ. לכן כבר מהרגע הראשון בדף, הצגנו סרטון אווירה קצר לרותם שמעניק לגולשים חיוך וחשק להופעה כבר מהרגע הראשון. צבעי הרקע נבחרו בהתאמה מדויקת לצבעי הפוסטר שמציג אותה – בגווני שחור אדום.

איך דאגנו לייחד אותו מכל אתר אחר בתחום?

לוח ההופעות נמצא במקום מאוד ברור וקל מאוד להזמין כרטיס. זה מייצר מצב שכל אחד ואחת, לא משנה מאיזו עיר בארץ – יכולים כבר תוך פחות מחצי שנייה להבין: האם יש הופעה באזור שלי בקרוב או לא? מעבר לכך, מה שמאוד מייחד את האתר של רותם הוא העובדה שמי שבא לראות הופעה שלה, מגיע לראות רק אותה מתוך היכרות מסדרות ששיחקה בהן או ממקומות אחרים בטלוויזיה. לכן האתר מעניק טאץ’ אישי ברמה מאוד גבוהה, מה שמייצר חיבור, הזדהות עם השחקנית ומגביר את הרצון לשכנע חבר/ה וללכת להופעה בקרוב.

רוצים גם אתר כזה? נשמח לייעץ ללא עלות:
רוצים גם אתר כזה?
נשמח לייעץ ללא עלות: