דוגמא לעיצוב אתרים מקצועי בנדל”ן – הום נט

מה הפרויקט?

הום-נט היא חברת בוטיק לניהול נכסים, השקעות והתחדשות עירונית. הפרויקט עם הום-נט היה למעשה בניית קטלוג המשמש להצגת הפרויקטים שלהם (אתר תדמית משודרג או עיצוב אתרים מקצועי בתחום הנדל”ן, אם תרצו).

מה היה המיקוד שלנו בבניית האתר?

הום-נט היא חברת בוטיק בנישה שלה, והיה חשוב לנו להדגיש את זה בכל פרט ופרט באתר. כמו בכל אתר קטלוג, השקיפות הייתה ערך עליון מבחינתנו – היה חשוב לנו שהאתר יאפשר לאנשים שמחפשים את שם החברה בגוגל להיחשף לכל הפרויקטים המוגמרים וכאלה שנמצאים כרגע בהכנה.

מוקאפ דוגמא לבניית אתר קטלוג להום נט נכסים והשקעות בע״מ

#e9ba1d

#edd687

#202223

#12084d

הקווים העיצוביים שבחרנו בבניית האתר

הקווים העיצוביים שבחרנו בבניית האתר משדרים יוקרה. היה חשוב לנו להתמקד על הקו הזה לאורך כל הדרך, כדי לתת את התחושה שהקונים והמשקיעים מצפים לה עוד לפני שראו את הנכס במציאות. לכן הצבע שבחרנו הוא זהב שחור ולבן, מה שמתבטא גם בלוגו שעוצב על ידינו.

איך דאגנו לייחד אותו מכל אתר אחר בתחום?

קודם כל, נדגיש שהחברה עצמה היא כבר מיוחדת וניתן לראות זאת בכל אחד מהפרויקטים אותו היא מבצעת (היתרון האסטרטגי שלהם גם מבוטא בפסקה בתוך דף הבית). אנחנו רק לקחנו והעצמנו את היתרון הזה דרך התוכן, הקווים העיצוביים שיצרנו, הפשטות שבבנייה ועוד.

בנוסף, הייחודיות הנוספת שבאתר היא בכמה קל זה להעלות פרויקטים חדשים – וכמובן שסיפקנו הדרכה לבעלי האתר לגבי איך עושים את זה בדיוק כמו שאנו מבצעים עם כל אחד אחר.

רוצים גם אתר כזה? נשמח לייעץ ללא עלות:
רוצים גם אתר כזה?
נשמח לייעץ ללא עלות: