בניית אתר תדמית לעסק – איך מתחילים?

בניית אתרים לעסקים קטנים - הצעד הראשון

"עסק שאין לו אתר לא קיים" את המשפט הזה שומעים הרבה בקרב בעלי עסקים. אז איך מתחילים לבנות אתר שהולם את העסק שלכם ומציג אותו בצורה מעולה?

אין ספק כי מלאכת בניית אתר תדמית לעסק היא מלאכה חשובה ובעלת השפעה משמעותית על הצלחתו של בית העסק בעולם העסקים התחרותי בו אנו חיים כיום. כאשר עסק חדש קם לו, הלקוחות הפוטנציאלים של העסק מצפים כי לעסק יהיה אתר אינטרנט תדמיתי בו הם יוכלו למצוא מידע על הפעילות של בית העסק, על המוצרים השונים שהוא למכירה ועל השירותים השונים שהוא מספק. ניתן לומר כי כיום בניית אתר תדמית נחשבת למלאכת חובה לכל בעלי העסקים אשר מעוניינים להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים.

בעלי עסקים רבים תוהים לעצמם כיצד מתחילים בבניית אתר תדמית לעסק שלהם, ואם אתם נמנים כחלק מהם, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. במאמר זה תוכלו למצוא מידע על השלבים הראשונים במהלך בניית אתר תדמית עסקי.

בניית אתר תדמית – אפיון של האתר שלכם

כל תהליך של בניית אתר תדמית צריך להתחיל בהכנת מסמך אפיון מקיף ומסודר לאתר אותו אתם מעוניינים לבנות. חשוב מאוד להתחיל בשלב זה אחרת כל התהליך יהיה הרבה יותר מורכב ומסובך עבורכם.
במסגרת שלב אפיון האתר שלכם עליכם לענות על מספר שאלות רלוונטיות:

  • מהי המטרה של האתר שלי? – מה אתם רוצים שהאתר שאתם בונים ישיג לכם? האם אתם מעוניינים במיתוג ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש, האם אתם מעוניינים בהשגת לידים, האם אתם רוצים שאתר האינטרנט ישמש בתור כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שלכם או כל מטרה אחרת.
  • מי הוא קהל היעד אליו פונה האתר שלי? – אילו גולשים אתם מעוניינים שיבקרו באתר שלכם? האם מדובר בגולשים צעירים או שמא גולשים מבוגרים, האם האתר פונה ללקוחות קיימים או שמא ללקוחות פוטנציאלים וכן הלאה. כאשר אתם תבינו מי הוא קהל היעד שלכם יהיה לכם הרבה יותר קל להכין את התוכן לאתר ולעצב את האתר.
  • איזה תוכן מתאים לאתר? – מהי כמות התוכן שאתם מעוניינים שתהיה באתר שלכם? מהי כמות הדפים שאתם מעוניינים שתהיה באתר שלכם? לרוב כמות הדפים באתר שלכם תהיה דומה לכמות המוצרים והשירותים הקיימים בבית העסק שלכם. ככל שבית העסק שלכם מציע למכירה יותר מוצרים ומספק יותר שירותים כך גם כמות העמודים באתר האינטרנט של העסק שלכם תהיה גדולה יותר וגם כמות התוכן בהתאמה.

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לבניית אתר עוד היום:

מחקר של אתרים מתחרים

משימה נוספת וחשובה מאוד אותה יש לבצע בתחילת תהליך בניית אתר תדמית לעסק שלכם היא: מחקר של אתרים מתחרים באותו תחום. ההמלצה שלנו אליכם בנקודה זו היא להיכנס לאתרי אינטרנט שונים בארץ ובעולם העוסקים באותו תחום כמו שלכם, לבדוק מהם האלמנטים השונים הקיימים באתר שלהם, מה האופי של התוכן שקיים באתר שלהם ומה דומה בין כל האתרים שנמצאים בעמוד הראשון בגוגל.

זקוקים לסיוע עם בניית אתרים בהתאמה אישית? מוזמנים לפנות אלינו לטובת ייעוץ והכוונה בנושא בניית אתרים בהתאמה אישית.
לפרטים נוספים, לחצו כאן או התקשרו: 077-9976030

בואו תשמעו מה אומרים עלינו:

חולקים איתכם מידע וטיפים בבניית אתרים:

מאמנים זקוקים למקצועיות והוכחות – כל המתאמנים, לקוחות העבר, ההמלצות. את כל אלה, ואולי גם כמה מאמרים עם ערך מציגים באתר אינטרנט. אז איך בונים אותו בצורה נכונה?
בשוק התחרותי של הקבלנים בישראל ובעולם, במטרה לייצר את הבידול הנדרש – אתר הוא בוודאי אחד מאבני הדרך הראשונים. אז איך בונים אתר לקבלן, ועל מה חשוב להקפיד?
מעצב פנים ללא אתר הוא כמו חנות בגדים ללא חלון ראווה – בלי זה, הלקוחות פשוט לא יגיעו. אז על מה חשוב להקפיד באתר, ואיך גם אתם יכולים לקחת אותו לרמה הבאה?