למה חשוב לבצע בניית אתר תדמית רספונסיבי?

בניית אתר תדמית למה חשוב לבנות אתר רספונסיבי

המילה "רספונסיביות" אמנם נשמעת כמו מילה גדולה ומפחידה, אך האמת היא שכל משמעותה הוא - התאמה למובייל. אז למה התאמה למובייל כל כך חשובה? במאמר הבא.

לא משנה לאן נסתכל היום אנחנו נראה אנשים שמביטים ישירות לתוך מסך הטלפון שלהם, חלק מאותם אנשים בודקים לכמה אהדה זכה הפוסט שהם פרסמו בפייסבוק, אחרים בודקים האם הם קיבלו הודעות חדשות בווצאפ, ויש את אלו שנכנסים לאתרי אינטרנט שונים, יכול להיות שאחד מהאתרים הללו הוא האתר של בית העסק שלכם! ואם כן, כדאי מאוד שהוא יהיה מותאם למכשירים סלולריים. במקרים בהם אתר האינטרנט של בית העסק לא מותאם לנייד, הטקסט באתר יהיה קטן מדי, ככל הנראה התמונות יהיו חתוכות ולא יהיה ניתן להבין דרכן שום דבר.
כאשר גולש נכנס לאתר אינטרנט שאינו מותאם למכשירים סלולריים הוא פשוט עוזב אותו במהירות ועובר לאתר הבא, זוהי הסיבה לכך שהחשיבות של בניית אתר תדמית רספונסיבי היא כה גבוהה.

בניית אתר תדמית רספונסיבי – במה מדובר?

כאשר אנו מדברים על בניית אתר תדמית רספונסיבי אנחנו למעשה מדברים על בניית אתר אינטרנט אשר ניתן לצפות בו בכל גודל של מסך ללא קשר לסוג המכשיר בו משתמשים. הכוונה היא שניתן לגלוש באתר האינטרנט דרך כל מכשיר כזה או אחר לרבות: מחשב, מחשב נייד, מכשיר סלולרי, טאבלט ואפילו טלוויזיה. ברגע שגולשים נכסים לאתר אינטרנט רספונסיבי, האתר מגדיר את העיצוב של האלמנטים השונים בהתאם למכשיר בו הגולש משתמש. באופן הזה הגולש יכול להמשיך לגלוש באתר ולבצע בו פעולות שונות.

מלבד להשפעה הרבה שיש לאתר רספונסיבי על חווית המשתמש של הגולשים באתר שלכם יש לו גם השפעה גדולה מאוד על הקידום האורגני של האתר שלכם, זאת מאחר ומנוע החיפוש גוגל מתייחס ברצינות רבה לחוויה של הגולשים באתר שלכם אשר גולשים בו באמצעות מכשיר סלולרי.

חיסכון משמעותי בעלויות

בזכות בניית אתר תדמית רספונסיבי אתם תוכלו לחסוך באופן משמעותי בהוצאות שלכם על פיתוח ותחזוקה של מספר אתרים בגרסאות שונות (גרסה למכשיר סלולרי, גרסה למחשב וכן הלאה). כאשר אתם בונים אתר רספונסיבי אתם למעשה מקימים גרסה אחת של אתר ובעקבות כך הוצאות התחזוקה והפיתוח הן זולות יותר משמעותית.

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לבניית אתר עוד היום:

גמישות מלאה

בניית אתר תדמית רספונסיבי תאפשר לכם לבצע באתר פיתוחים ושינויים בקלות רבה מאחר ואתם לא צריכים לתכנן ולעצב כל שינוי למספר גרסאות שונות של אתרים, אין ספק כי מדובר ביתרון משמעותי כאשר רוצים לערוך שינוי מסוים באתר, אפילו אם מדובר בשינוי מזערי.

חווית משתמש איכותית יותר

כל בעל אתר רוצה שחווית המשתמש באתר שלו תהיה הטובה ביותר שניתן להציע. חווית משתמש איכותית תגרום לגולשים לחזור לאתר שלכם פעמים נוספות. נניח כי לקוח פוטנציאלי גולש באתר האינטרנט שלכם דרך מכשיר סלולרי והאתר נטען באיטיות, והתמונות אינן פרופורציונליות למסך, הבעיות הללו עלולות לפגוע בשם של העסק שלכם ולהרחיק לקוחות פוטנציאלים רבים.

זקוקים לסיוע עם בניית אתרים בהתאמה אישית? מוזמנים לפנות אלינו לטובת ייעוץ והכוונה בנושא בניית אתרים בהתאמה אישית.
לפרטים נוספים, לחצו כאן או התקשרו: 077-9976030

בואו תשמעו מה אומרים עלינו:

חולקים איתכם מידע וטיפים בבניית אתרים:

מאמנים זקוקים למקצועיות והוכחות – כל המתאמנים, לקוחות העבר, ההמלצות. את כל אלה, ואולי גם כמה מאמרים עם ערך מציגים באתר אינטרנט. אז איך בונים אותו בצורה נכונה?
בשוק התחרותי של הקבלנים בישראל ובעולם, במטרה לייצר את הבידול הנדרש – אתר הוא בוודאי אחד מאבני הדרך הראשונים. אז איך בונים אתר לקבלן, ועל מה חשוב להקפיד?
מעצב פנים ללא אתר הוא כמו חנות בגדים ללא חלון ראווה – בלי זה, הלקוחות פשוט לא יגיעו. אז על מה חשוב להקפיד באתר, ואיך גם אתם יכולים לקחת אותו לרמה הבאה?