מה ההבדל בין בניית אתר מכירות לבין בניית אתר תדמית?

מה ההבדל בין אתר תדמית לאתר מכירות

את רוב סוגי האתרים העסקיים כיום ניתן לחלק לשתי קטגוריות - אתר מכירות או אתר תדמית. במאמר הבא נציג מה ההבדל ביניהם, ובעזרתו תוכלו לדעת מה נכון לכם?

אין ספק כי אחד הכלים היעילים והאפקטיביים ביותר כיום לכל בתי העסקים בכל התחומים הוא אתר אינטרנט איכותי ומקצועי שפועל למען קידום המטרות השונות של העסק. בעלי עסקים רבים מתחילים במלאכת בניית אתר מכירות מבלי לדעת האם זה סוג אתר האינטרנט שאכן מתאים למטרות שלהם. במאמר זה תוכלו למצוא מידע על ההבדלים בין בניית אתר מכירות לבין בניית אתר תדמית, ובזכות המידע שקיים במאמר אתם תוכלו לדעת איזה סוג אתר אינטרנט הוא המתאים ביותר לעסק שלכם.

בניית אתר תדמית – על מה אנחנו מדברים?

כאשר אנו מדברים על בניית אתר תדמית אנחנו למעשה מדברים על הקמה של אתר אינטרנט שמטרתו להציג את העסק שלכם לקהל הרחב, להציג את הערכים השונים של בית העסק שלכם, את התחומים בהם הוא פועל וכן הלאה. המטרה העיקרית של בניית אתר תדמית היא חיזוק החיבור בין המותג שלכם לבין אנשים. באמצעות אתר תדמית אתם יכולים ללמד את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם דברים חדשים, לעדכן אותם בנושאים חשובים ואפילו לרגש אותם. אתרי תדמית יכללו ברוב המקרים לפחות אלמנט אחד מתוך האלמנטים הבאים: בלוג, חדשות, פורומים בהם ניתן להתייעץ אחד עם השני, סרטוני וידאו, קורסים אינטרנטיים, פעילויות אינטראקטיביות וכן הלאה. במהלך בניית אתר תדמית שמים דגש רב יותר על חווית המשתמש מאשר על הניסיון לבצע מכירות.

יורדים לעובי הקורה – מה זה בניית אתר מכירות?

העולם הדיגיטלי פתח בפנינו אפשרויות רבות ומגוונות אשר באמצעותן ניתן להגדיל את ההכנסות של בית העסק שלנו ולשווק את העסק שלנו באפיק נוסף. באמצעות בניית אתר מכירות אתם יכולים להציג את המוצרים השונים המוצעים למכירה בעסק שלכם, לפרסם מבצעים מיוחדים ולגרום לגולשים שלכם לרכוש מוצר כלשהו דרך האינטרנט או שמא להגיע לבית העסק ולרכוש מוצר. גם במהלך בניית אתר מכירות שמים דגש על חווית המשתמש, אך המטרה העיקרית היא לגרום לגולש לבצע פעולה. בעקבות כך ברוב אתרי המכירות כפתורי ההזמנה בולטים במיוחד והתוכן באותם אתרים מנסה לגרום לגולש לבצע רכישה.

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לבניית אתר עוד היום:

האם ניתן לשלב בין שני האתרים?

ההבדל העיקרי בין שני סוגי האתרים עליהם דיברנו הוא קהל היעד. בתור בעלי עסקים אנחנו נרצה שהלקוחות שלנו יגיעו לאתר המכירות במצב מאוד מסוים – כאשר הם מוכנים לבצע רכישה. בשל כך קיימת חשיבות רבה למיקוד של קהל היעד ולהתאמת חווית המשתמש באתר למטרה הסופית. לעומת זאת, אתרי תדמית פונים ללקוחות פוטנציאליים, לחברות שונות שאנו מעוניינים בשיתוף פעולה איתן, לתקשורות וכן הלאה. כיום ניתן לראות אתרי אינטרנט רבים שמשלבים בין שני הסוגים, במקרים מהסוג הזה חשוב מאוד להפריד באופן ברור בין האזורים השונים באתר.

זקוקים לסיוע עם בניית אתרים בהתאמה אישית? מוזמנים לפנות אלינו לטובת ייעוץ והכוונה בנושא בניית אתרים בהתאמה אישית.
לפרטים נוספים, לחצו כאן או התקשרו: 077-9976030

בואו תשמעו מה אומרים עלינו:

חולקים איתכם מידע וטיפים בבניית אתרים:

מאמנים זקוקים למקצועיות והוכחות – כל המתאמנים, לקוחות העבר, ההמלצות. את כל אלה, ואולי גם כמה מאמרים עם ערך מציגים באתר אינטרנט. אז איך בונים אותו בצורה נכונה?
בשוק התחרותי של הקבלנים בישראל ובעולם, במטרה לייצר את הבידול הנדרש – אתר הוא בוודאי אחד מאבני הדרך הראשונים. אז איך בונים אתר לקבלן, ועל מה חשוב להקפיד?
מעצב פנים ללא אתר הוא כמו חנות בגדים ללא חלון ראווה – בלי זה, הלקוחות פשוט לא יגיעו. אז על מה חשוב להקפיד באתר, ואיך גם אתם יכולים לקחת אותו לרמה הבאה?