בניית אתר תדמית לחברת APM Grants

מה הפרויקט?

חברת APM היא חברת בת של פירמת עורכי הדין APM & CO, המתמחה בתיווך של חברות סטרטאפ אקולוגיות לרשויות לצורך קבלת מענקים שיגדילו את החברה ואת ההשפעה החיובית על העולם.

מה היה המיקוד שלנו בבניית האתר?

המיקוד שלנו באתר כלל חשיבה מעמיקה על קהל היעד – בעלים/עובדים בתפקידי מפתח באותן חברות. בדיוק לשם כך, החלק הראשון באתר מציג את ההשפעה האדירה שהחברה הצליחה לייצר, לא רק בעולם אלא בסיוע לגדילה של אותן חברות.
מאחר שעבודת החברה מתבצעת לא רק בישראל אלא בזירה הבינלאומית, האתר נבנה באנגלית מה שמייצר את התחושה של חברה גדולה ורצינית עם קבלות – גם עבור חברות הסטרטאפ הישראליות.

צילום מסך של דסקטופ ומובייל לאתר תדמית APM Grants

#4a7155

#000000

#ffffff

#a1c5ab

הקווים העיצוביים שבחרנו בבניית האתר

השפה המיתוגית שבחרנו, משדרת מצד אחד טכנולוגיה, קידמה וחדשנות. העיצוב אמנם מאוד מינימליסטי וקז’ואלי – מה שמשדר את הרצינות המתבקשת. עם זאת, הדבר האחרון שרצינו הוא שהאתר יקבל עיצוב משעמם, עיצוב משעמם גורם לנטישת הדף ולא משנה באיזה סוג של לקוח פוטנציאלי מדובר. לכן, בחרנו לקלוע בצבעים בדיוק לערכים שעליהם החברה מתבססת: ירוק ואפור שהשילוב ביניהם משדר טבע, צמיחה ומטרה משותפת לעולם טוב יותר.

איך דאגנו לייחד אותו מכל אתר אחר בתחום?

מאחורי הקלעים, יצרנו פנל מסודר שבו החברה יכולה להוסיף לקוחות נוספים שעבדו איתם, אם ברצונם לשנות או להחליף את הלקוחות שמופיעים באתר. בנוסף, יצרנו תשתית לבלוג המותאמת ל-SEO, כך שברגע שירצו לקדם את האתר לא יצטרכו לשנות שום דבר בתשתית אלא הכל יהיה כבר מוכן. אלו דברים שהפכו והופכים את העבודה מצד הלקוח לקלה הרבה יותר והרבה מכך הודות לבנייה נכונה, תכנון ואפיון של האתר מבעוד מועד.

רוצים גם אתר כזה? נשמח לייעץ ללא עלות:
רוצים גם אתר כזה?
נשמח לייעץ ללא עלות:
לוגו - webey