הגשר – סדרת ראיונות על פוסט טראומה

מה הפרויקט?

בניית אתר תדמית שמרכז את כל הפרקים בפודקאסט הגשר – מדברים פוסט טראומה והאתר הרשמי של העמותה.

מה היה המיקוד שלנו בבניית האתר?

קהל היעד של האתר הוא אנשים הסובלים מפוסט טראומה – ע”פ הערכות בישראל יש קרוב ל-50,000 כאלה. האתר הוקם כדי לתת מענה לכל הפוסט טראומתיים בכל הדרכים האפשריות, בין אם זה על ידי פרקי הפודקאסט שהוקלטו במיוחד, על ידי מאמרים שמועלים לאתר ומקודמים בגוגל ועוד.
המיקוד בבניית האתר סבב סביב בניית הבלוג וגישה קלה לפרקי הפודקאסט, כך שיהיה ניתן למצוא הכל בקלות.

#04252f

#32d7c2

#1d7392

#f2f2f2

הקווים העיצוביים שבחרנו בבניית האתר

הצבע הכחול, מבחינה פסיכולוגית הוא בעל משמעות מרגיעה. זה בדיוק מה שפוסט טראומתיים צריכים לראות כשהם נכנסים לאתר, וזה גם בדיוק הערך שהפודקאסט והמאמרים מעבירים – “אנחנו נעזור לכם להירגע”, “אנחנו נעזור לכם להתגבר”. דאגנו שהמסרים לא רק יעברו בצורה מילולית, אלא גם בצורה לא מודעת כלפי קהל היעד.
הצבע הכחול/טורקיז מעניק תחושה מלטפת ומרגיעה לגולשים.

איך דאגנו לייחד אותו מכל אתר אחר בתחום?

הבידול של האתר בא לידי ביטוי בכך שכל הזמן עולים פרקים באתר – ולכן היינו חייבים לדאוג לגישה קלה עבור אותו עובד בעמותה שמעלה את הפרקים. מן הסתם, לא תמיד לחברות/עמותות יש ידע טכני בוורדפרס, ולכן היה חשוב שהתשתית להעלאת הפרקים תהיה אינטואיטיבית וקלה ביותר.
כיום, בזכות ההתאמה הדקדקנית ל-SEO, האתר מקודם בגוגל בצורה אורגנית ומייצר אלפי כניסות בחודש של פוסט טראומתיים שבאים לקבל מענה.

רוצים גם אתר כזה? נשמח לייעץ ללא עלות:
רוצים גם אתר כזה?
נשמח לייעץ ללא עלות: