פרויקט אתר תדמית לעסק של חברת סנסיו – שהוא למעשה סטארטאפ המיועד לנשים מניקות.
המוצר פותח וחברת סנסיו הייתה זקוקה לאתר תדמית שישקף למשקיעים וגם לכאלה שרוצים להירשם למוצר את הערך שלו. בבניית אתר התדמית, היה חשוב נו להדגיש את ערך החדשנות והתועלת שהוא מספק לנשים מניקות. או כמו שאומרים בחברה:
“50% מהאמהות מוותרות על הנקה כי הן לא מאמינות שזה עובד, מכיוון שחסרה להן תמיכה מתמשכת.
Sensiu יכול לשנות את זה”.
#fbece4
#f1f1f0
#3d4e69
השתדלנו להתאים את הקווים העיצוביים באתר כמה שיותר לנישה, השתמשנו בצבעים ובמרקמים שקיימים אצל מוצרים רבים אחרים לתינוקות: לבן, נשי, משדר עדינות, אהבה, רוך.
גם התמונה של האמא עם התינוק בראש האתר מעוררת המון רגש וגורמת לאמהות להמשיך לקרוא את הדף דרך משיכת תשומת הלב שלהן. גם עבור המשקיעים, נוצר אותו אפקט “וואו” אשר משפיע על קבלת ההחלטות שלהם.
האתר מוצג בצורה כזו שהמשקיע הממוצע יקבל בצורה מיידית את כל המידע הדרוש לו כדי להחליט האם להשקיע בחברה. הסיפור של המוצר יחד עם הבעיה והפיתרון מונגשים על “מגש של כסף” וכל מה שנשאר למשקיע הוא רק לקרוא ולהבין. בהנגשת האתר במיוחד למשקיעים, הצלחנו להתאים את האתר הרבה יותר טוב מאתרים אחרים שעשויים להיות דומים לו.